Puuh højgravid :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
9 svar
6 synes godt om
16. oktober 2013

Rikkebach

jeg har glædet mig såå meget til at være højgravid med stor mave. Er nu 35+1 og føler mig bare syg :/ ... Jeg kan ikke sove om natten vågner tit, har ondt i mit underliv hver gang jeg bevæger mig, og føler fødslen er igang næsten hver gabg jeg er på toilet. Og så døjer jeg med muren i underlivet og lænden.vores lille pige har lagt sig godt ned i mit bækken og har ligget der ret længe, så det nok derfor det trykker Sorn. Har kvalme og er bare udmattet :/ .. Andre der har det på Samme måde?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

lau85

Jeg er 35+0 i dag. Jeg sover også dårlig om natten, vågner hver gang jeg skal vende mig. Har ondt flere gange om dagen, når jeg skal gå pga ondt i lysken og knæet. Spiser ikke meget af gangen, da jeg hurtigere bliver mæt. Føler godt at jeg er ved at springe og maven fyldt og vejer mere. Prinsessen kan jeg mærke hver gang hun bevæger sig og ofte er det ikke særlig behagelig. 

Ja, så jeg kender godt til det du skriver ��

men nu er der ikke så lang tid tilbage af vores graviditet �� og jeg glæder mig til vores prinsesse kommer til verden ��

Anmeld

16. oktober 2013

Albertsen92

Har det også sådan, er 37+4.
Og vil vare gerne have det overstået snart..

Anmeld

16. oktober 2013

Skouboe

Rikkebach skriver:

jeg har glædet mig såå meget til at være højgravid med stor mave. Er nu 35+1 og føler mig bare syg :/ ... Jeg kan ikke sove om natten vågner tit, har ondt i mit underliv hver gang jeg bevæger mig, og føler fødslen er igang næsten hver gabg jeg er på toilet. Og så døjer jeg med muren i underlivet og lænden.vores lille pige har lagt sig godt ned i mit bækken og har ligget der ret længe, så det nok derfor det trykker Sorn. Har kvalme og er bare udmattet :/ .. Andre der har det på Samme måde?  

Sådan er det at være højgravid... Der er ikke noget charmerende eller hyggeligt over det.

Personligt tror jeg at naturen har gjort den sidste tid i graviditen så ulidelig, for at få folk til at komme sig over deres skræk for at føde.  

Anmeld

16. oktober 2013

Menne

33+5 og kan allerede stemme JA - ved hvad du mener 

Anmeld

16. oktober 2013

Rikkebach

he dejligt at vide at jeg ikke er den eneste der, pænt sagt synes de sidste uger er ret hårde. bliver rigtig dejligt at få født heldigvis frygter jeg slet ikke fødslen, så det da altid rart held og lykke til jer alle 

Anmeld

16. oktober 2013

Clisolka

Jeg føler virkelig med med jer der er højgravide 

Anmeld

16. oktober 2013

ønskebørn74

Rikkebach skriver:

Jep.. Er 30+2 med tvillinger..

Anmeld

16. oktober 2013

sulo

Har også glædet mig til at være højgravid i mange år, men tager alle besværlighederne med et smil, bækkensmerter, halsbrand, de ekstra mange kg og besværet med at komme op af seng og sofa, samt det besværlige i at nå fødder og nå gulvet ovs

Det eneste jeg synes er knap så morsomt, er at jeg i forvejen har det man kalder ekstra slag på hjertet og i at alle organerne er presset opad, forværrer det de eksta slag betydeligt, det er ret så ubehageligt

Ellers elsker jeg det

Anmeld

16. oktober 2013

Benjamins'mor

Havde det på præcis samme måde de sidste uger.
Oveni havde jeg kløe og mine ben krampede.
Jeg fødte først 40+5, så om det er fødslen der er igang hos dig er svært at sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.