Vinter gravid hvad for en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
16 svar
10 synes godt om
16. oktober 2013

MIWULA

Jakke køber i. Sidder og kigger efter vinterjakker hvor maven kan være i men synes det er svært at finde en pæn en..

Jeg har termin i marts så jeg skal jo igennem en hel vinter IGEN.. hehe. Min søn er fra marts.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

CroQuis

Følger lige med, for har tænkt over det samme.. Har dog termin i midten af januar, men er en frossenpind, så er allerede ved at finde vinterjakken frem nu 

Anmeld

16. oktober 2013

Anne Larsen

Følger også lige med her Tror at jeg har et par gamle jakker jeg kan passe lidt endnu, men det vil da være dejligt med en jakke der kan bruges hele vinteren igennem

Anmeld

16. oktober 2013

MIWULA

CroQuis skriver:

Følger lige med, for har tænkt over det samme.. Har dog termin i midten af januar, men er en frossenpind, så er allerede ved at finde vinterjakken frem nu 

hehe kender det.. jeg har min vinterjakke på men kan snart ikk trække vejret mere..

Anmeld

16. oktober 2013

MIWULA

Anne Larsen skriver:

Følger også lige med her Tror at jeg har et par gamle jakker jeg kan passe lidt endnu, men det vil da være dejligt med en jakke der kan bruges hele vinteren igennem

Lige præcis. Jeg går også i mine gamle vinterjakker nu men kan snart ikk trække vejret i dem  mere..

Anmeld

16. oktober 2013

Ciss

Jeg har fået to vinterbabyer, så jeg har jo gået med de samme tanker.

- men faktisk har det begge gange kun været de sidste måske 3 uger, at min almindelige vinterjakke blev for trang. (Den var ikke figursyet, da), og når det skete så sent, gad jeg ikke bruge en masse penge på en jakke/frakke, så jeg brugte store strikketrøjer/sjaler osv og havde uldundertøj under (den slags er rigtig elastisk) og så lukkede jeg ikke jakken over over maven. Jeg hold den bare løst sammen, så det ikke strammede ubehageligt. På det tidspunkt gik jeg uanset ingen lange turer mm, så det gik helt fint. Hvis det regnede brugte jeg paraply.

Rigtig mange almindelige jakker kan man faktisk fint bruge, selvom man er gravid, sålænge de bare ikke er figursyede.

Lykke til med jakkejagten.

Anmeld

16. oktober 2013

MIWULA

Ciss skriver:

Jeg har fået to vinterbabyer, så jeg har jo gået med de samme tanker.

- men faktisk har det begge gange kun været de sidste måske 3 uger, at min almindelige vinterjakke blev for trang. (Den var ikke figursyet, da), og når det skete så sent, gad jeg ikke bruge en masse penge på en jakke/frakke, så jeg brugte store strikketrøjer/sjaler osv og havde uldundertøj under (den slags er rigtig elastisk) og så lukkede jeg ikke jakken over over maven. Jeg hold den bare løst sammen, så det ikke strammede ubehageligt. På det tidspunkt gik jeg uanset ingen lange turer mm, så det gik helt fint. Hvis det regnede brugte jeg paraply.

Rigtig mange almindelige jakker kan man faktisk fint bruge, selvom man er gravid, sålænge de bare ikke er figursyede.

Lykke til med jakkejagten.

ja det er rigtigt har faktisk selv kigget på en jakke i hm som sidder løst over maven men tæt ved brystet og det er ikkk en graviditets jakke.. med min søn købte jeg en ballon jakke i bilka og det gik fint hele vejen men synes bare ikk der er så mange af sådan nogle jakker i år.

Anmeld

16. oktober 2013

lineog4

Jeg havde en kæmpe islandsk sweater købt i genbrugsen i str enorm og havde så jakke udover der ikke kunne lynes/knappes.... Det er den billlige løsning

Anmeld

16. oktober 2013

Bettina90

MIWULA skriver:

Jakke køber i. Sidder og kigger efter vinterjakker hvor maven kan være i men synes det er svært at finde en pæn en..

Jeg har termin i marts så jeg skal jo igennem en hel vinter IGEN.. hehe. Min søn er fra marts.

Har termin d. 24 december, så går også lidt og overvejer hvordan jeg skal overleve dertil  Men kan ikke finde en jakke jeg synes er værd at bruge penge på for så kort tid 

Så tror jeg ender med at løsne alle snore og spænder eller hvad der nu er på min alm vinterjakke, og så bruger jeg den så længe jeg kan 

Anmeld

16. oktober 2013

Babiesontheway

MIWULA skriver:

Jeg har lige købt denne 

Jeg synes også det var s*kide svært at finde en flot

http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/011876-0074_3?$nelly_392x523$&cropN=0.02,0,0.955,1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.