(marts) Endelig overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Henni

Langt om længe blev Kristopher vaccineret. Han tog det rigtig flot på trods af at han synes det gjorde vældigt ondt. Nu ligger han og sover sin 3 times midagslur. Indtil nu ingen feber så det er dejligt lad os håbe at det vare ved.

Fik da også tid til 5 måneders vaccine. d.2 september tiden flyver afsted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Muffinmus

Ja, det gør vist mere ondt på forældrene når de bliver stukket...De græder ofte kun få sekunder og så sidder mor stadig tilbage med dårlig samvittighed.
Feberen kom først ved 18-19 tiden og lidt højere om natten, så sørg evt for at tjekke hele tiden ved sengetid for så skal han jo af med tøjet
Håber i slipper nemt.

Anmeld

22. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, tiden flyver afsted og inden man får set sig om er ens barsel væk, hm hm hm og man skal til, at aflevere ens vidundere i vuggestue/dagpleje.

Min erfaring er også, at det som regel går hurtigt over med gråden og at det går mere ondt på forældrene. Feberen er først kommet om aften hos Lina og Luka når de har været blevet vaccineret. De har begge fået lidt flydende panodil, hvis de var meget ulykkelige (min lægen sagde, at det var ok for, at de kunne få lidt ro).

Håber I får en rolig aften/nat.

Anmeld

23. juli 2009

Muffinmus

nå, gik natten så godt nok eller hvad??

Anmeld

23. juli 2009

Henni

Alt gik super fint. Han fik 38.8 i feber om aftenen, men han sov fra det hele, Han vågnede kl 21.30 og fik noget mad ( han havde sovet næsten hele dagen og havde ikke fået andet end mælk, han er vandt til at få grød)
I dag er der intet at mærke på ham så det er jo bare super dejligt.

Anmeld

23. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Dejligt, at det bare gik så nemt og at prinsen er frisk i dag

Anmeld

23. juli 2009

Diana...

Ihh det var godt at det gik godt. knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.