Ville mene, det er en kombi af indlæring og fysiologi, men det kan jeg da nemt sige, da jeg kun er blevet vækket ÉÉÉN gang i nat mellem 21.15 og 6.30. Hurra hurra hurra for min lille 8 ugers basse!
Han har i hvert fald haft svært ved at lægge sig til at sove til natten og blev ved med at vågne for at ville op. Det har trukket tænder ud og givet mange ekstra rynker omkring øjnene (på mig, altså).
I går valgte jeg så, at han ikke skulle puttes til nat efter sin aftenlur (typisk 19.30-20), men at han skulle aktiveres blidt. Så han fik et bad, imens jeg sang mit voldsomme aftensang-repetoire for ham, som fortsatte, mens han blev puslet og holdt om bagefter. Forestiller mig, at det beroliger lidt, da alle aftensang er ret beroligende. Efter han havde fået sin aftenflaske, blev jeg ved med at sidde med ham, så jeg var sikker på, at han sov dybt. Så blev han overført i sin seng med en stofble, der rørte pande og næse og tadaaaa..... han sov til 3!
Sorry, ikke min mening at hijacke tråden til at handle om min nattesucces, men er altså helt høj! Især fordi de store har efterårsferie 
Anmeld