Babyindsats til ladcykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.855 visninger
6 svar
2 synes godt om
15. oktober 2013

Hvem?

Jeg har sådan en fantastisk cykel her, men da vi nu er så heldige at have tre børn mangler jeg en babyindsats -

Eller om det overhovedet findes?

Kan man evt bruge autostolen?

Eller hvor gammel skal baby være?

Mener jeg har læst de må komme med fra 5 ugers alderen med sådan en indsats,men aner ik hvor jeg skal finde den`?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

Laulund87

15. oktober 2013

Hvem?

Laulund87 skriver:

Mon ikke den her kan bruges?

http://www.cykel-fix.dk/ladcykel/3269-weber-baby-saede.html

Det var også den jeg fandt, men syntes ikke jeg kan se hvornår den er godkendt fra?

Kan bare se der står til max 9 mdr / 9 kg....

Og 1000 tak

Anmeld

15. oktober 2013

Laulund87

Hvem? skriver:

Det var også den jeg fandt, men syntes ikke jeg kan se hvornår den er godkendt fra?

Kan bare se der står til max 9 mdr / 9 kg....

Og 1000 tak

Det kunne jeg heller ikke finde, men den minder jo om en autostol så jeg tror den kan bruges tidligt Ellers prøv at høre forhandleren

Anmeld

15. oktober 2013

Hvem?

Laulund87 skriver:

Det kunne jeg heller ikke finde, men den minder jo om en autostol så jeg tror den kan bruges tidligt Ellers prøv at høre forhandleren

Må prøve at ringe og høre ad, men ja - mon ik den kan bruges fra rimelig tidlig, det jo ik fordi vi skal på længere cykeltur (det har jeg slet ikke kondi til )

Anmeld

15. oktober 2013

Laulund87

Hvem? skriver:

Må prøve at ringe og høre ad, men ja - mon ik den kan bruges fra rimelig tidlig, det jo ik fordi vi skal på længere cykeltur (det har jeg slet ikke kondi til )

Haha nej så går det nok

Anmeld

15. oktober 2013

liten-mamma

Hvem? skriver:

Jeg har sådan en fantastisk cykel her, men da vi nu er så heldige at have tre børn mangler jeg en babyindsats -

Eller om det overhovedet findes?

Kan man evt bruge autostolen?

Eller hvor gammel skal baby være?

Mener jeg har læst de må komme med fra 5 ugers alderen med sådan en indsats,men aner ik hvor jeg skal finde den`?

Vi har en christiana cykel og vores datter på 9 mdr. ligger i autostolen. Den er også fast spændt til cyklen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.