Begyndt at kaste op i 2. trimester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.622 visninger
4 svar
1 synes godt om
15. oktober 2013

Tulipan

Hej dejlige mødre/kommende mødre

Er 15+4 i dag..
Jeg har døjet en del med kvalme i 1. trimester, men sjældent opkast
Det er jeg så pludselig begyndt på nu i 2. trimester. Siden i lørdags har al mad siddet oppe i halsen på mig, og jeg kan nærmest ingenting spise eller bevæge mig før det vil op igen
Jeg skal være i praktik 8-16 i hverdagene, så det er ret hårdt.

Jeg prøver at småspise i løbet af dagen, men min mund snørrer sig bare sammen så snart jeg indtager andet end cola :/

Nogle gode råd til hvordan jeg holder maden i mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Tulipan

Anonym23 skriver:

Er 15+4 i dag..
Det er jeg så pludselig begyndt på nu i 2. trimester. Siden i lørdags har al mad siddet oppe i halsen på mig, og jeg kan nærmest ingenting spise eller bevæge mig før det vil op igen

Jeg prøver at småspise i løbet af dagen, men min mund snørrer sig bare sammen så snart jeg indtager andet end cola :/

Op

Anmeld

28. oktober 2013

Mother-love

Tulipan skriver:

Er 15+4 i dag..

Jeg kastede op og havde sygt kvalme fra uge 6 og frem til uge 18. Og sjovt du bedst kan klare cola for jeg kunne slet ikke drikke cola så kom det hele bestemt op igen. fed mad kunne jeg slet ikke spise eller drikke.
Så jeg levede faktisk af frugt og grønt men efter uge 18 var det helt anerledes.
Nu drak/ drikker jeg cola dagligt men i hele min graviditet med Isabella drak jeg næsten ikke sodavand for det havde jeg slet ikke lysten til.

Anmeld

29. oktober 2013

Tulipan

Havanagila skriver:

Jeg kastede op og havde sygt kvalme fra uge 6 og frem til uge 18. Og sjovt du bedst kan klare cola for jeg kunne slet ikke drikke cola så kom det hele bestemt op igen. fed mad kunne jeg slet ikke spise eller drikke.
Så jeg levede faktisk af frugt og grønt men efter uge 18 var det helt anerledes.
Nu drak/ drikker jeg cola dagligt men i hele min graviditet med Isabella drak jeg næsten ikke sodavand for det havde jeg slet ikke lysten til.

Kan være jeg skal spise lidt mere frugt og grønt så
Synes bare enten jeg er mega sulten eller har mega madlede, og der er ingen system i hvornår det er det ene og det andet. Nogle dage har jeg det super og andre er forfærdelige. Håber også mit går over snart, er uge 18+0 på fredag...
Og tak fordi du var så sød at svare efter så lang tid

Anmeld

29. oktober 2013

DianaRJS

Tulipan skriver:

Op

den bedste løsning er helt sikkert at småspise, og så ting som toastbrød knækbrød og lignende da det suger og derfor ikke giver så mange ture til toilettet

jeg har selv haft rigtig god effekt med en håndfuld tørt havregryn ;P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.