Nu kan jeg endelig offentliggøre det :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
4 svar
12 synes godt om
15. oktober 2013

MorT3Banditter

Ja nu kan jeg endelig få lov til at offentliggøre min graviditet. Hele familien har fået det at vide så nu må omverdenen også vide det

Vi skal have en lille spunk til April 2014 <3 Det er mit 3. og kærestens 1. barn og vi er overlykkelige <3 Er i dag omkring uge 13.

Det har ikke været planlagt da jeg skulle til og i gang med en uddannelse men den udskyder jeg til efter barsel og det er heldigvis også aftalt på skrift med uddannelses stedet  

Vi skal til NF i morgen og kan slet ikke vente. Vi har været til en scanning for et par uger siden for at se om der nu også var noget og for at se hvor langt jeg ca var henne da min mens havde været lidt uregelmæssig.

Men glade er vi og mine drenge glæder sig til at få en lillesøster/bror <3

Så får i også lige nogle billeder af mine teste, scanningsbilledet fra ts scanningen, mine stolte drenge og maven <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

Tulipan

MorT2Banditter skriver:

Ja nu kan jeg endelig få lov til at offentliggøre min graviditet. Hele familien har fået det at vide så nu må omverdenen også vide det

Vi skal have en lille spunk til April 2014 <3 Det er mit 3. og kærestens 1. barn og vi er overlykkelige <3 Er i dag omkring uge 13.

Det har ikke været planlagt da jeg skulle til og i gang med en uddannelse men den udskyder jeg til efter barsel og det er heldigvis også aftalt på skrift med uddannelses stedet  

Vi skal til NF i morgen og kan slet ikke vente. Vi har været til en scanning for et par uger siden for at se om der nu også var noget og for at se hvor langt jeg ca var henne da min mens havde været lidt uregelmæssig.

Så får i også lige nogle billeder af mine teste, scanningsbilledet fra ts scanningen, mine stolte drenge og maven <3

Stort tillykke og velkommen i klubben med os der har termin i April

Hvis du vil være med i vores facebook-terminsgruppe, så skriv din e-mail til mig, så bliver du inviteret

Anmeld

15. oktober 2013

Loa

KÆMPE tillykke

Anmeld

15. oktober 2013

Clisolka

Stort tillykke 

Anmeld

16. oktober 2013

Babydrøm

MorT2Banditter skriver:

Stort tillykke, hvor er det dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.