Morgenmad - når grød er yt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. marts 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Caroline gider ikke grød mere om morgenen, og det er lige meget om det er fuldkornsgrød, øllebrød, havregrød eller andet. I går fik hun så en skive fiber toast (hvidt brød, men med min. 8 % fibre ligesom rugbrød). Der er en smule kerner i (ikke hel, men nærmest kvarte(?)), og jeg ville høre om deres maver kan tåle det nu?

Har prøvet yoghurt med fiberdrys, havregryn etc. men mælkeprodukter er bare heller ikke sagen her>(.

Hvad giver I de små, når grøden er yt?

:)Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2008

Loggidut

hmmm, her er jeg godt nok lidt blank, men hvad med at bytte lidt ud og give brød til morgenmad, eller skifte, en gnalling brød, en skefuld grød....sådan kan jeg ihvertfald nogle gange narre tif.

Anmeld

23. marts 2008

Monica

Hej Pernille.

Her er vi også løbet ind i problemer med morgenmaden - Gustav VIL IKKE have mad på ske eller gaffel, KUN med fingerne...Altså mine...

Så en dag fik han rugbrød med smøreost. Igår bagte jeg en stor portion grovboller(uden store kerner) med revet kartoffel. Det har han fået i dag.. Har mange boller i fryseren, så det er nemt at tage op... Men vil forsøge med grød i moregn, nu har han haft 4 dages "pause"

Ved ikke om det var den stor hjælp....:P

Monica

Anmeld

23. marts 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Hej igen.
Loggidut: Hehe, den er prøvet - i går fik hun skiftevis et lille stykke banan og en mundfuld grød - men den havde hun dælme allerede luret i morges8( Så hver gang hun så skeen komme listende, var munden bare limet sammen... stædige unge>(

Monica: hun får rugbrød til frokost hver dag, og spiser fint nok - synes bare rugbrød til både morgen og middag må være lidt kedeligt;)
Overvejer selv om jeg skulle vove mig i køkkenet for at bage nogle boller... Har en god gulerodsbolle-opskrift, som man da godt kunne afprøve:))

Tak for rådene i hvert fald.
:)Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.