Jeg har desperat brug for hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2013

LBK

modesty skriver:

Jeg tænker at det enten er tigerspring eller begyndende separationsangst (det er dog lidt tidligt for separationsangst, men ikke utænkeligt).

Min dreng vågnede også meget let under tigerspring.

var han så også ked af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

Lukas&Liam<3

LBK skriver:

men holdt i ham på eget væresle eller tog i ham ind til jer?? og lod i ham blive i sengen selvom ham græd.

Holdte ham i sengen og sad ved han og tændte musik fra baby alarmen som han plejer at sove til

Anmeld

15. oktober 2013

modesty

LBK skriver:

var han så også ked af det?

Hmm, det kan jeg ærligt talt ikke huske. Men ikke sådan vildt ked af det, nej, så havde jeg kunnet huske det.

Anmeld

15. oktober 2013

LBK

Maria&Lukas skriver:

Holdte ham i sengen og sad ved han og tændte musik fra baby alarmen som han plejer at sove til

vi prøver også at holde hende i sengen men hun er jo virkelig ked af det.  øv hvor jeg ikke synes det er sjovt.

Anmeld

15. oktober 2013

Lukas&Liam<3

LBK skriver:

vi prøver også at holde hende i sengen men hun er jo virkelig ked af det.  øv hvor jeg ikke synes det er sjovt.

Det er det heller ikke /: men sådan er det jo desværre, de ændre sig heletiden. Frygter også lidt hvordan det bliver, vores skal også dele værelse når lillebror kommer og skal på eget værelse.

Anmeld

15. oktober 2013

LBK

Maria&Lukas skriver:

Det er det heller ikke /: men sådan er det jo desværre, de ændre sig heletiden. Frygter også lidt hvordan det bliver, vores skal også dele værelse når lillebror kommer og skal på eget værelse.

det med at dele værelse er simpelthen den bedste beslutning jeg har taget (trods vi har værelser nok til at give dem hver deres) men lige nu er det ikke sjovt da man skal hjælpe det grædende barn og sørge for den store ikke vågner...

Anmeld

15. oktober 2013

Lukas&Liam<3

LBK skriver:

det med at dele værelse er simpelthen den bedste beslutning jeg har taget (trods vi har værelser nok til at give dem hver deres) men lige nu er det ikke sjovt da man skal hjælpe det grædende barn og sørge for den store ikke vågner...

Men (tør næsten ikke sige det) Lukas er først lige begyndt at sove igennem 2 nætter uden at vågne og han fylder 9 måneder om 3 dage. Og hvis lillebror også er sådan går det jo ikke. Så vækker han jo Lukas hver nat. Og Lukas kom allerede på værelset da han var 3 måneder. Kunne godt tænke mig det samme med lillebror.

Anmeld

16. oktober 2013

Lenats31

LBK skriver:

Mine døtre på snart 3 år og 8 måneder deler værelse, og det har de gjort lige siden den lille var 4 uger gammel.

Den lille bliver puttet kl 19 og falder hurtigt i søvn og den store kl 20.00 og der har fungeret til UG med kryds og bolle.

MEN MEN MEN

de sidste tre aftener er den lille vågnet når den store er blevet puttet, trods den store er super god til at gå stille og hviske.

Hun er før vågnet kortvarrigt op MEN det anderledes ved de sidste tre aftener er at den lille er stukket i SUPER HYL og har grædt indtil kl 22.00 ca. vi ar måtte fjerne hende fra værelset og ind i vores soveværelse og ligget ved siden af hende til hun LANGT om længe er faldet i søvn..

HVAD HULAN SKER DER???? hjælp???

Seperationsangst?

Anmeld

22. oktober 2013

ForlagetInspire

Hej

Vil blot dele vores bedste roskabende og sove-fremmende tip her fra Forlaget Inspire:

- Baby Tapping - udvikliet af Signe Fjord og anbefalet af Æblebørn:

Anbefaling af Anette Straadt Opstrup, Naturlig sundhedsplejerske, fra klubaebleboern.dk:

Gråd, uro, søvnproblemer, skrig, tænder, vaccinationer, ondt i maven… Udfordringer er der nok af med et lille barn! I know! Jeg har selv haft 3 af slagsen. Og jeg kunne skisme godt ha tænkt mig at have kendt til den her super nemme og effektive teknik, der beroliger dit barn på få minutter og som du selv kan lære og derfor altid har ved hånden. Jeg er virkelig begejstret for Signes tilgang til små børn. Og den her super effektive og blide måde at berolige dit barn på, kan jeg kun VARMT anbefale.

Læs mere om Baby Tapping her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.