Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maria&Lukas skriver: Njarh det tror jeg ikke lyder kommentaren fra kæresten :d
Njarh det tror jeg ikke lyder kommentaren fra kæresten :d
Haha, synes ellers navnene er gode på tungen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
esioul skriver: Lauritz Leander Linus Marcus William Adam
Lauritz
Leander
Linus
Marcus
William
Adam
Maria&Lukas skriver: Lukas og ????? vi er helt på bar bund herhjemme. Der er ikke et navn vi endnu har kunne se lillebror hedde. Ingen af os har nogle ideer /:
Lukas og ????? vi er helt på bar bund herhjemme. Der er ikke et navn vi endnu har kunne se lillebror hedde. Ingen af os har nogle ideer /:
victor, marius, zebastian, charlie, tobias, tristan.
Maria&Lukas skriver: Heller ikke nogen kæresten kan lide. Han kender nogle der hedder det som enten er dit eller dat.Jeg kan ret godt lide William
Heller ikke nogen kæresten kan lide. Han kender nogle der hedder det som enten er dit eller dat.Jeg kan ret godt lide William
Ludvig
Sean
Kean
Casper/Kasper
Marius
Har ikke flere bud
Lukas og
Emil
Rune
Storm
Sebastian
Dastan
Micki
Troels
Tobias
Rasmus
Riki
Ricko
Andreas
Leo
Maria&Lukas skriver: Sjovt du siger det, det var mit forslag til Lukas og nu synes kæresten det også. Men synes bare det er underligt når det var det jeg ville ha Lukas skulle hedde. Måske det bare er mig der er mærkelig??
Sjovt du siger det, det var mit forslag til Lukas og nu synes kæresten det også. Men synes bare det er underligt når det var det jeg ville ha Lukas skulle hedde. Måske det bare er mig der er mærkelig??
Nej jeg synes da ikke det er underligt. Men synes navnet passer super godt til Lukas
Maria&Lukas skriver: MaMarMarcMarcuLukas og ????? vi er helt på bar bund herhjemme. Der er ikke et navn vi endnu har kunne se lillebror hedde. Ingen af os har nogle ideer /:
MaMarMarcMarcuLukas og ????? vi er helt på bar bund herhjemme. Der er ikke et navn vi endnu har kunne se lillebror hedde. Ingen af os har nogle ideer /:
William, Liam, Victor, Markus
Simon
Markus
Oliver
Oskar
Noah
Mathias
Jamie
Frederik
Nicklas
Theis
Jonas
Milas
Mikas
Isak
Jakob
Villads
Matti
David
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128