Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Albertsen92 skriver: Tak Det håber jeg så, er simpelthen så utålmodig nu Jeg tror det er fordi jeg var i Italien sidst i august, og så snyder lyset på billederne vidst også lidt, for synes slet ikke jeg er så brun i virkeligheden
Tak Det håber jeg så, er simpelthen så utålmodig nu Jeg tror det er fordi jeg var i Italien sidst i august, og så snyder lyset på billederne vidst også lidt, for synes slet ikke jeg er så brun i virkeligheden
Det forstår jeg godt du er Håber snart hun kommer ud til jer! Min nåede aldrig rigtig at synke..
Når okay Men flot ser det ihvertfald ud.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Albertsen92 skriver: Så kom jeg til 37+3, og nu vil jeg godt snart have lillepigen ud. Synes maven vokser meget for tiden. Maven er desværre ikke sunket, synes nærmere den har rykket sig op 18 dage til termin, det er vildt at tænke på glæder mig så meget til at møde min datter for første gang Ingen strækmærker indtil videre
Så kom jeg til 37+3, og nu vil jeg godt snart have lillepigen ud. Synes maven vokser meget for tiden. Maven er desværre ikke sunket, synes nærmere den har rykket sig op 18 dage til termin, det er vildt at tænke på glæder mig så meget til at møde min datter for første gang Ingen strækmærker indtil videre
SMUK babymave
Wauw! Hvor er du bare flot. Sikke en smuk mave.
Super flot siddende mave!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128