bliver så sindsyg hissig så hurtog over ingen ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
10 svar
11 synes godt om
15. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
jeg er 14+2 idag
Andre der kender det bare at blive så sindsyg sur over ingen ting et fx erover ved min mor vi skal spise her og så kommer min bror og hans kæreste og så spørger jeg så hans kæreste skal i spise med da vi er igang med maden og skulle til at fryse noget kød ned men det skulle det jo så ikke vis de skulle spise med for ellers ville der ikke være nok og hun svare så det ved jeg ikke! jeg går så ud og spørger min bror og han siger så det ved jeg ikke og så gik jeg sku amok og sagede skal i spise med eller ej hvor svært kan det være at svare på og så endnurere han mig sku! !!
Og bare sådan nogle ting kan få mig op i det røde feldt og især nu hvor jeg er træt oven i..

Er der andre ind mig der heller ikke kan styre homonerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

StudPsyk

anna111 skriver:

jeg er 14+2 idag
Andre der kender det bare at blive så sindsyg sur over ingen ting et fx erover ved min mor vi skal spise her og så kommer min bror og hans kæreste og så spørger jeg så hans kæreste skal i spise med da vi er igang med maden og skulle til at fryse noget kød ned men det skulle det jo så ikke vis de skulle spise med for ellers ville der ikke være nok og hun svare så det ved jeg ikke! jeg går så ud og spørger min bror og han siger så det ved jeg ikke og så gik jeg sku amok og sagede skal i spise med eller ej hvor svært kan det være at svare på og så endnurere han mig sku! !!
Og bare sådan nogle ting kan få mig op i det røde feldt og især nu hvor jeg er træt oven i..

Er der andre ind mig der heller ikke kan styre homonerne?

Jeg synes du skal give din bror en undskyldning Det er helt naturligt at være i hormonernes vold, men du må lære at styre dem, for det er ikke fair det skal gå ud over nogen, der ikke har fortjent det 

Anmeld

15. oktober 2013

anna111

Janne T. skriver:

Jeg synes du skal give din bror en undskyldning Det er helt naturligt at være i hormonernes vold, men du må lære at styre dem, for det er ikke fair det skal gå ud over nogen, der ikke har fortjent det 

Han tager det nu ikke så tungt
Han griner bare lidt af det

Anmeld

15. oktober 2013

StudPsyk

anna111 skriver:

Han tager det nu ikke så tungt
Han griner bare lidt af det

Derfor synes jeg nu stadig godt man kan undskylde, men det er måske bare mig..

Anmeld

15. oktober 2013

anna111

Janne T. skriver:

Derfor synes jeg nu stadig godt man kan undskylde, men det er måske bare mig..

Ja men nu var det ikke lige det tråden handlede om...

Anmeld

15. oktober 2013

StudPsyk

anna111 skriver:

Ja men nu var det ikke lige det tråden handlede om...

Bevares - jeg besvarede dit spørgsmål i første indlæg og skrev, at det er helt naturligt. Hvis man ikke må skrive andet end "Ja, det er naturligt" eller "Nej, det er unormalt" må du jo gøre obs på det i første indlæg

Anmeld

15. oktober 2013

anna111

Janne T. skriver:

Bevares - jeg besvarede dit spørgsmål i første indlæg og skrev, at det er helt naturligt. Hvis man ikke må skrive andet end "Ja, det er naturligt" eller "Nej, det er unormalt" må du jo gøre obs på det i første indlæg

Nej men jeg ved jo godt det ikke er okay at jeg går sådan amok det er jo derfor jeg spørger om der er andre der reagere på samme måde og håbede på der måske var nogle der havede nogle råd om hvordan man styre det....

Det var ikke for at få af vide at jeg sku styre mig og undskylde for jeg kan ikke bare styre mig i situationen jeg reagere først og tænker bag efter desværre..

Anmeld

15. oktober 2013

StudPsyk

anna111 skriver:

Nej men jeg ved jo godt det ikke er okay at jeg går sådan amok det er jo derfor jeg spørger om der er andre der reagere på samme måde og håbede på der måske var nogle der havede nogle råd om hvordan man styre det....

Det var ikke for at få af vide at jeg sku styre mig og undskylde for jeg kan ikke bare styre mig i situationen jeg reagere først og tænker bag efter desværre..

Men det er jo netop derfor jeg kommer med det råd Hvis du ved du ikke kan styre det, har du mulighed for at undskylde bagefter, og så er jeg sikker på ingen vil bebrejde dig dine udflip, hvis du sørger for at rode bod på det. Det er næsten den eneste løsning, hvis du ikke føler du kan fange det i opløbet..

Anmeld

15. oktober 2013

Lykke:)

anna111 skriver:

Tror alle har prøvet at reagere voldsomt under en graviditet. Hormonerne kører rundt i kroppen, men som Janne T skriver, er der ikke andet at gøre end at sige undskyld

Anmeld

15. oktober 2013

justagirl

SKal du så ikke føde i april? fordi vi har en hemmelig gruppe på facebook hvis det havde interesse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.