Hej alle I skønne mødre/kommende mødre! 
Så blev min lille skønhed 12 dage gammel og jeg tænker det er på tide I får en lille update og en fødselsberetning herfra.. 
Fødslen varede 7 timer fra første ve!
Det skal lige siges, til sammenligning, at storebrors fødsel tog 30 timer fra første ve og var et meget mere kompliceret forløb med ve-drop, elektroder og skalp-blodprøver - så det tog liige lidt tid at fatte, at nu var lillesøster altså kommet.. 
FB af lillesøster:
Det hele startede tirsdag aften d. 1/10.. De første spæde uregelmæssige veer startede kl. 18.30 imens jeg var i færd med at putte storebror.. 
Jeg ringede til min mor med det samme bassen var lagt i seng og gav hende besked om, at hun godt måtte gøre sig tanker om ligeså stille at trille herover af(min mor bor i Jylland og jeg på Sjælland).. 
Timerne går og veerne bliver mere regelmæssige og begynder at bide godt til.. Omkring kl. 22 går jeg i bad og står der og pruster lidt..
Da jeg kommer ud var det egentlig planen at jeg ville ringe til fødemodtagelsen, men så går der lige pludselig en 8-10min mellem veerne og jeg beslutter at vente lidt..
Veerne begynder dog så småt at blive regelmæssige igen med omkring 4min mellemrum og af 45sek varighed og de bider pænt til og stuegulvet bliver travet tyndt.. 
23.50 ringer jeg ind til fødemodtagelsen og vi bliver enige om i fællesskab, at jeg venter hjemme så længe jeg synes jeg er tryg og så ringer jeg bare igen når jeg mener det er tid.. 
Meen det varer ikke længe, så kan jeg godt mærke hvilken vej det går og jeg ringer til min mor for at høre hvor langt hun er.. Hun siger hun er der indenfor en 30-40min og jeg tænker aarh så kan jeg godt liige vente..
Men men men, 10min efter kan jeg mærke at det her, det kan IKKE vente hehe og vi får ringet efter vores barnepige, som vi havde standby just in case..
Hun ankommer 10min efter 00.35 ca. og få minutter efter sidder vi i bilen og jeg har ringet til fødemodtagelsen og sagt vi er på vej.. 
Veerne regner ind over mig med omkring 2min mellemrum og 1min varighed og jeg er ikke god til at sidde ned når jeg har veer, jeg skal helst stå eller gå rundt.. Det er de værste 15min kørsel ind til Herlev hospital, hvor jeg bander af samtlige røde lyskryds.. 
Da vi står på pakeringspladsen får jeg en sms af min mor, at nu er hun kommet og barnepigen er taget hjem igen.. 
01.05 ankommer vi oppe i fødemodtagelsen og de kan godt se hvordan den er fat - så vi kommer direkte på fødegangen hvor jeg bliver undersøgt - jeg er 10cm åben og har kun en lille kant tilbage!
Der går ikke længe, så begynder pressetrangen så småt at melde sig og i og med jeg har det bedst stående, så skubber de en sækkepude ind mellem benene på mig og så får jeg lov at begynde at presse mens jeg står lænet op af manden..
01.30 begynder jeg at presse og efter 3 presseveer er lillesøster født kl. 01.33 d. 02/10-13
Lillesøster var 3750g og 54cm stor og en rigtig lille lækkermås.. 
Jeg fik en lille hudafskrabning som fik 3 sting og jeg har ikke mærket noget til den siden..
Amningen har vi fået godt op at køre, og det er sådan en stor lettelse, da det bare slet ikke fungerede med storebror.. 
Lillesøster tager dog ikke helt så meget på som hun skal, i dag 12 dage gammel vejer hun 3580g og vi skal derfor supplerere lidt med MME til lillesøster kommer op over fødselsvægten igen og så håber vi meget at flaskerne kan komme tilbage i skabet igen.. 
Tak fordi i læste med - og så lige et par billeder af min lille skønhed(som enten skal hedde Siri eller Gry, det er ikke heelt besluttet endnu
) 
Knus Channie