Vi har lige fået katte killing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. oktober 2013

bobbles

I går fik vi nyt familie medlem Vi har så fundet et sort dyr på den kan det være en loppe? Så går jeg ud fra man kan få en loppe kur til den? og hvad med orme kur Hvornår skal de have det? Den er 12 uger i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Har den fået ormekur før? Det anbefales jo de får to gange ormekur hos opdrætteren, det vil sige, når de er yngre. Hvis den allerede har fået ormekur, samt er en indekat, så er der ingen grund til at give den ormekur nu. Hvis den ikke har fået ormekur før, samt hvis det er en udekat, så ville jeg helt sikkert få en til den. Det kan du få hos dyrelægen, så du kan med fordel gøre det samtidig med vaccination. 

Det kan sagtens være lopper. Man kan godt få loppekur til små størrelser, ja. Det er lidt af en jungle, så forhør dig ved forhandleren. Sørg for at dosere rigtigt. 

Forresten tillykke med det nye familiemedlem!

Anmeld

14. oktober 2013

bobbles

Demosan skriver:

Har den fået ormekur før? Det anbefales jo de får to gange ormekur hos opdrætteren, det vil sige, når de er yngre. Hvis den allerede har fået ormekur, samt er en indekat, så er der ingen grund til at give den ormekur nu. Hvis den ikke har fået ormekur før, samt hvis det er en udekat, så ville jeg helt sikkert få en til den. Det kan du få hos dyrelægen, så du kan med fordel gøre det samtidig med vaccination. 

Det kan sagtens være lopper. Man kan godt få loppekur til små størrelser, ja. Det er lidt af en jungle, så forhør dig ved forhandleren. Sørg for at dosere rigtigt. 

Forresten tillykke med det nye familiemedlem!

Den har ikke været ude kat og bliver det heller ikke

Anmeld

14. oktober 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
bobbles skriver:

Den har ikke været ude kat og bliver det heller ikke

Jamen, så er det ikke så stort et issue Jeg ville nok alligevel give den en mens den stadig er en killing, da den så ikke behøves at behandles mere, andet end hvis der konstateres orm. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.