bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. oktober 2013

Mette M

Hej. De af jer der har været fuldtidssygemeldt, hvor slemt var bækkenløsningen da I blev sygemeldt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

L&V

Mette M skriver:

Hej. De af jer der har været fuldtidssygemeldt, hvor slemt var bækkenløsningen da I blev sygemeldt? 

Jeg havde kraftig bl i alle tre led og blev sendt hjem med krykker, glidestykke og bælte

Anmeld

14. oktober 2013

Mette M

Månsson skriver:

Jeg havde kraftig bl i alle tre led og blev sendt hjem med krykker, glidestykke og bælte

Okay.. jeg har tidspunkter på dagen hvor jeg næsten ikke kan gå. Har problemer med at komme ind i bilen, i seng mm. Har sovet med glidestykke siden jeg fandt ud af jeg var gravid. Skal til læge torsdag så er spændt på hvad hun siger..

Anmeld

14. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Mette M skriver:

Jeg blev indlagt, havde i alle 3 led.. Og kunne ikke gå, hvis jeg skulle gå blev det ved hjælp af tøjstativ på hjul (dem fra sygehuset) eller en rollator, som jeg også kom hjem med..
Fys, arkupuntur, varmtvandsbassin, massage, zoneterapi, samt smerteklinik..

De ville have mig til at tage contalgin (morfin præp) men har nægtet.. Så mit var rigtig slemt :-(

Anmeld

14. oktober 2013

Mette M

VråJepsen skriver:

Jeg blev indlagt, havde i alle 3 led.. Og kunne ikke gå, hvis jeg skulle gå blev det ved hjælp af tøjstativ på hjul (dem fra sygehuset) eller en rollator, som jeg også kom hjem med..
Fys, arkupuntur, varmtvandsbassin, massage, zoneterapi, samt smerteklinik..

De ville have mig til at tage contalgin (morfin præp) men har nægtet.. Så mit var rigtig slemt :-(

Det lyder bestemt ikke rart. Tror ikke jeg har i alle tre led. Har ondt fortil og omkring højre balle. Men bare det at ligge stille gør ondt. Hvor langt var du henne da du blev sygemeldt?

Anmeld

14. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Mette M skriver:

Det lyder bestemt ikke rart. Tror ikke jeg har i alle tre led. Har ondt fortil og omkring højre balle. Men bare det at ligge stille gør ondt. Hvor langt var du henne da du blev sygemeldt?

Jeg var omkring uge 16.. :-(

Anmeld

14. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Havde godt nok ikke bækkenløsning men skævt bækken. Jeg kunne ikke bukke mig, løfte noget og lå egentlig bare på sofaen hele dagen. Kæmpede hver dag på arbejdet (står i køkken) indtil en onsdag hvor jeg fik massage (får vi på arbejdet) hvor jeg blev virkelig dårlig og massøren sagde det var pga smerter. Der sendte de mig hjem og sagde jeg ikke skulle komme igen. 3 måneder før fødsel og der havde jeg allerede været gået ned på deltid et stykke tid.

Er stadig på barsel med Lukas fra den graviditet og har allerede meldt mig syg i uge 19 (sidste uge) skulle ha været startet om 1 måned. Men har sagt til mig selv at jeg i hvert fald ikke skal der ud igen og jeg skal passe på mig selv. Har også en søn jeg skal sørge for. Har ikke ondt nu, men fik det af bare at støvsuge og vaske gulv på måske 65kvm. Så kan lige forestille mig at tage på arbejde vil ødelægge det fuldstændig for mig og vores hverdag. Ville også kun maks ha nået at arbejde i 3 måneder inden jeg skal på barsel igen.

Anmeld

14. oktober 2013

MorT3Banditter

Mette M skriver:

Da jeg ikke rigtig kunne stå ud af min seng om morgenen og slet ikke kunne løfte mit ene ben når jeg prøvede på og gå. Jeg blev sygemeldt i uge 24 med min anden graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.