følelsen af kvlame, sure opstød/halsbrand men.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. oktober 2013

DianaRJS

er det det????

jeg har prøvet stort set alt hvad der burde kunne tage det, både af mad men også galelive, alminox osv osv..... som man nu må tage om gravid....

MEN det virker bare ikke..... ligeledes hjælper det heller ikke at sætte sig op når jeg føler jeg får det, det bliver bare ved. og er ved at være sååååå træt af det

så pige... er der andre der har haft sure opstød/halsbrand hvor man har følt man intet kunne gøre????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Michella2

DianaRJS skriver:

er det det????

jeg har prøvet stort set alt hvad der burde kunne tage det, både af mad men også galelive, alminox osv osv..... som man nu må tage om gravid....

MEN det virker bare ikke..... ligeledes hjælper det heller ikke at sætte sig op når jeg føler jeg får det, det bliver bare ved. og er ved at være sååååå træt af det

så pige... er der andre der har haft sure opstød/halsbrand hvor man har følt man intet kunne gøre????

Ja tak!

siden uge 10, og jeg led super meget af det første gang også!

det eneste der har hjulpet mig er piller på recept!

jeg tager dog så sjældent som muligt, da de er mod for meget mavesyre, og det kun er i den forbindelse jeg bruger dem. Men halsbranden slukkes også :-)

Anmeld

14. oktober 2013

yagnes

jeps her er det samme problem. det eneste der har hjulpet er balancis novum i det her tilfælde

Anmeld

14. oktober 2013

Bettina90

DianaRJS skriver:

er det det????

Balancid novum har hjulpet mig 

Anmeld

14. oktober 2013

Findusinde

Prøvet samarin? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.