Er jeg mon gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. oktober 2013

miss_c

Jeg har efter abort forsøgt at blive gravid, og nu er jeg i tvivl om det mon er lykkedes mig?

Jeg er ikke helt klar over, hvornår min ÆL fandt sted i sidste måned, men min mand og jeg havde sex flere gange om ugen, så chancen for at vi ramte rigtigt er der.. 

Men, så kom der en blødning omkring det tidspunkt min mens normalt ligger. Den var dog anderledes i og med at blodet var meget friskt, og ikke slimet som det plejer. Jeg tænkte derfor, at jeg ikke var blevet gravid. Men nu er det begyndt at stikke lidt i højre side af underlivet flere gange om dagen og har også haft lidt ondt øvert i ryggen. Jeg er meget træt i løbet af dagen, men har hverken ømme bryster, kvalme eller andet.. 

Jeg spekulerer om jeg mon er gravid? 

Er der andre, der har oplevet meget få symptomer, og været gravide?

Jeg tager selvfølgelig en test, men på en eller anden måde, skal jeg lige være sikker på, at jeg ikke bare bilder mig ind, at jeg kan være gravid med de meget få symptomer jeg har. 

Ha en god dag derude.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Jannieb

miss_c skriver:

Jeg har efter abort forsøgt at blive gravid, og nu er jeg i tvivl om det mon er lykkedes mig?

Jeg er ikke helt klar over, hvornår min ÆL fandt sted i sidste måned, men min mand og jeg havde sex flere gange om ugen, så chancen for at vi ramte rigtigt er der.. 

Men, så kom der en blødning omkring det tidspunkt min mens normalt ligger. Den var dog anderledes i og med at blodet var meget friskt, og ikke slimet som det plejer. Jeg tænkte derfor, at jeg ikke var blevet gravid. Men nu er det begyndt at stikke lidt i højre side af underlivet flere gange om dagen og har også haft lidt ondt øvert i ryggen. Jeg er meget træt i løbet af dagen, men har hverken ømme bryster, kvalme eller andet.. 

Jeg spekulerer om jeg mon er gravid? 

Er der andre, der har oplevet meget få symptomer, og været gravide?

Jeg tager selvfølgelig en test, men på en eller anden måde, skal jeg lige være sikker på, at jeg ikke bare bilder mig ind, at jeg kan være gravid med de meget få symptomer jeg har. 

Ha en god dag derude.. 

Hvor meget blødte du? Altså som en normal menstruation eller? Jeg ville da bare prøve at tage en test! 

Anmeld

14. oktober 2013

miss_c

Ja, sådan varighed var nok det samme, men typen af blod var anderledes. Det var meget brunt i starten og slet ikke som det plejer. Men den var der.. og det gør mig i tvivl.

ved sidste gravidtet, som mislykkedes halvvejs, havde jeg også mens, men kan bare ikke rigtig huske, hvordan den var!

Forvirringen og usikkerheden er total

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.