se vores fine køb :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
8 synes godt om
14. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Vi faldt for et puslebord i babysam men men men.. Det kostede bare 2800kr og de har vi bare ikke råd til så har kikket efter et brugt over gul og gratis i nogle måneder nu og de kostede min 1000kr og var meget langt væk..
Men så fant jeg lige et til 400kr det fejler næsten intet kun meget få skræmmer så der sparede vi lige 2400kr
Og vi er super glade for puslebordet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Bshizzle

anna111 skriver:

Vi faldt for et puslebord i babysam men men men.. Det kostede bare 2800kr og de har vi bare ikke råd til så har kikket efter et brugt over gul og gratis i nogle måneder nu og de kostede min 1000kr og var meget langt væk..
Men så fant jeg lige et til 400kr det fejler næsten intet kun meget få skræmmer så der sparede vi lige 2400kr
Og vi er super glade for puslebordet

Det er super flot...!!

Har selv et næsten magen til.. og syntes osse selv det var maaaange penge på et puslebord i sin tid.
Så jeg var osse heldig at finde et brugt til 500 kr..

Anmeld

14. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er super fint. Man kan finde rigtig mange fine ting brugt og sparer en masse penge

Anmeld

14. oktober 2013

anna111

MoarHvidovre skriver:

Det er super fint. Man kan finde rigtig mange fine ting brugt og sparer en masse penge

Ja man kan
Vi køber en ny barnrvogn og så har vi ind til vider købt en brugt træmmeseng og et brugt puslebord og så vil vi købe en brugt trip trap stol og atostol vi må jo spare lidt når vi vælger en dyr barnevogn

Anmeld

14. oktober 2013

anna111

Bshizzle skriver:

Det er super flot...!!

Har selv et næsten magen til.. og syntes osse selv det var maaaange penge på et puslebord i sin tid.
Så jeg var osse heldig at finde et brugt til 500 kr..

ja det er super lækket når man kan lave sådan et godt køb alt behøver jo ikke være nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.