Så langt så godt, og sikke en uge vi har været igennem herhjemme.
I mandags endte vi på fødegangen

Jeg havde gudskelov meldt mig syg om morgenen, da jeg havde ondt i lænden og ned i hoften og kunne bare ikke overskue at skulle sidde på en kontorstol en hel dag.
Jeg hoppede i seng igen og puttede med kæresten og vi stod op igen 1½ time senere.
Jeg synes ikke rigtig jeg kunne "finde ro" da vi sad og fik morgenmad i stuen og min mave var træls. Jeg lagde mig ned og fandt så ud af det var plukveer der var skylden i det. Og da jeg fik lagt mig ned kunne jeg rigtig mærke dem og de kom med kun 4 min interval. Jeg ringede til fødegangen og de ville meget gerne lige tilse mig. Heldigvis var min livmoderhals stadig 4 cm lang og blev ikke påvirket af de mange plukveer, så beskeden var at jeg skulle holde mig og ro og sørge for at slappe af så meget som muligt.
Jeg tog på arbejde i 4 timer i onsdags og var så hjemme igen torsdag og fredag. Det gik hurtigt bedre, men der skal ikke meget til, før jeg får en plukve.
Her over weekenden er jeg så begyndt at døje med ondt i lænden, som går videre ned i hoften og balderne

Der skal virkelig ikke særlig meget til, før det kommer. Igår lå jeg eks. hele dagen på sofaen og det gik ret godt, men da jeg så stod op for at lave aftensmad, kom smerterne i lænden og fik 4 plukveer. suk.
Er sygemeldt hele denne uge og skal til lægen på torsdag, så er meget spændt på hvad udfaldet bliver.
I får også lige et billede af mavsen. Synes ikke der sker så voldsomt meget med den for tiden. I går havde jeg enda en følelse af, at den faktisk var blevet mindre. Jeg mærker meget liv, og det er jo bare helt fantastisk. Den sidste uges tid har han været sindsygt aktiv min lille basse
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld