Hoste om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
7 svar
1 synes godt om
14. oktober 2013

EnSødMor

hjælp mig piger, min datter vågner HVER ENESTE NAT - hun hoster, skriger, hoster og skriger.... Hun hoster som om hun er forkølet og der sidder noget slim/snot fast? Men hun er ikke forkølet Eller snottet? Hun hoster kun om natten, og nu er det så resulteret i at hun har været vågen siden kl. 4.45.... Hmm.. 

Hvad kan vi gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

serinasmor

EnSødMor skriver:

hjælp mig piger, min datter vågner HVER ENESTE NAT - hun hoster, skriger, hoster og skriger.... Hun hoster som om hun er forkølet og der sidder noget slim/snot fast? Men hun er ikke forkølet Eller snottet? Hun hoster kun om natten, og nu er det så resulteret i at hun har været vågen siden kl. 4.45.... Hmm.. 

Hvad kan vi gøre?

Hvor gammel er hun og hvor længe har det stået på

Anmeld

14. oktober 2013

EnSødMor

serinasmor skriver:

Hvor gammel er hun og hvor længe har det stået på

Hun er 1 år og det har varet i ca 14 dage.. ;( 

Anmeld

14. oktober 2013

Mor til Majbørn

EnSødMor skriver:

Jeg ville hive hende omkring lægen for at få tjekket om der er en infektion - det kan være lungebetændelse eller noget (ikk for at skræmme dig).

Min dreng er også plaget af hoste, vi fik sådan en dims (med en inhalator i den ene ende) han skal trække vejret i, for at åbne for luftvejene - men den er receptpligtig. Måske kan du få fat i sådan en til at afhjælpe det?

Anmeld

14. oktober 2013

Fuglemor

Vores datter har hostet i tre uger. Lægen siger det er en virus så der er ikke noget at gøre ved det.

vi har valgt at stille et halvt pillet løg i hendes værelse og det har faktisk hjulpet. Har læst om rådet og tænktes det ikke kunne skade. Og så er hoved enden hævet

Anmeld

14. oktober 2013

Mor til Majbørn

Fuglemor skriver:

Vores datter har hostet i tre uger. Lægen siger det er en virus så der er ikke noget at gøre ved det.

vi har valgt at stille et halvt pillet løg i hendes værelse og det har faktisk hjulpet. Har læst om rådet og tænktes det ikke kunne skade. Og så er hoved enden hævet

et halv pillet løg?!?!

altså et halvt løg, der er pillet helt eller hvordan?

Det har jeg aldrig hørt om skulle hjælpe.....

Anmeld

14. oktober 2013

serinasmor

EnSødMor skriver:

Vores læge sagde dengang at børn i den alder kun må hoste i 1 uge ... Serina hostede også kun om natten og vi fandt ud af at det var astmatisk bronkitis

Anmeld

14. oktober 2013

EnSødMor

serinasmor skriver:

Vores læge sagde dengang at børn i den alder kun må hoste i 1 uge ... Serina hostede også kun om natten og vi fandt ud af at det var astmatisk bronkitis

Sikke et flot navn din datter har, det ramte mig lige. 

Nå, men sagen er den at vi har aftalt at hvis hun ikke stopper med at hoste inden på fredag, så skulle vi komme igen, lægen mente ikke der var grund til bekymring, da jeg ringede imorges, men det mener de jo aldrig. 

Men vi ser tiden an, håber virkelig ikke at det er det hun har, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.