tweety2060 skriver:
Hej
Herhjemme er sutten forvist til suttetræet i fredags. Vores pige er 3 år og har været meget sutteafhængig, hvis vi skulle køre bil, havde hun sut, når hun skulle sove mm.
Hun var så stolt da hun hang sutterne på træet og fik lov vil at vælge 2 stk legetøj... En puttebamse og legetøj.
Meeen puttestunderne er ikke sjove.... Hun er meget længe om at falde i søvn, hun er ked af det! Græder og kalder på den. Puttebamsem bliver kastet gennem rummet, hun slår og er sur. Vi anerkender at det er svært og ok at være sur mm.... Men sutterne kommer ikke igen....
Frygter rigtig middagsluren i morgen i bh
Hvad skal jeg gøre??
Er Jeg på rette kurs??
Hvor lang tid går der inden der er håb forude???
En desperat mor med blødende hjerte 
puuu jeg kan forestille mig hvor ondt det må gøre
men her gik det smertefrit med min ældste
han lagde sutterne i kuvert og sendte brevet til julemanden og så fik han en gave fra julemanden

(selvom det var i juli måned) ha ha ha for vi sagde jo bare til ham at julemanden også giver gaver til store drenge der slutter med sutten som extra og det var han jo glad for
såå han spurgte self efter den nogen dage , men vi snakkede og fortalte ham igen og igen at han jo havde sendt dem op til julemanden
han prøvede så at tage lillebrors sutter hehe, men den gik ik, for lillebror sladre hihi
men ja der gik kun 3-4 dage og så var krisen ovre og han har aldrig spurgt efter den siden
så i må bare kæmpe igennem., og da det er hårdt at barnet er ked og skriger, men det er en kamp om i overgir jer eller ej, gør i så har i tabt og det bliver sværrere anden gang.. så hold fast og kæmp og trøst så godt i kan
men sutten skal aldrig ind igen
Anmeld