Jeg har ferie, og har som altid computeren tændt hele dagen.... Så tager jeg lige lidt tid her ind imellem, når der er tid til det:-)
Idag har vi været på dyrefarm, det var super hyggeligt.... Mødtes med en gammel bekendt fra Thisted, hans kæreste og deres tvillinger deroppe, har ikke set ham i 5-7 år så det var bare hyggeligt:-)
Facebook er nu et godt sted, jeg har mødtes med flere jeg ikke har set i årevis, bare skønt:-)
Sidste weekend holdt vi FEEEEED fest med 22 mennesker og singstar og masser af musik og hold da op der var gang i den:-) De sidste tog taxi hjem kl. 5.30 og jeg gik i seng 5.45, vi var 11 til at sove her, det var kanon!!!!!!
Trængte også til en fest med GANG i:-)
Ellers har vi mest 1-dags planer og husbyggeri på programmet indtil turen jo går sydpå i uge 34..... GLÆDER mig til noget varme istedet for det her SKODVEJR!
Igår aftes havde jeg min nye overgangsjakke/vinterjakke på da vi var ude

Hvor fedt er det sidst i juli??!???
Ved godt jeg er en frossenpind men alligevel.....

Så jeg glæder mig uendelig meget til at komme ned i sol og varme!!!!
Så har vi ansat min nye veninde (også fra Facebook) her fra uge 32 på 37 timer i firmaet, så hun skal med mig her efter ferien, det blir bare skønt:-)
Havde jo lige 3 mdr her i det sene forår hvor der var minimalt at lave og vi måtte fyre en..... Nu skal jeg da LIGE love for der er fuld knald på igen, så vi har måttet ansætte en ny så:-)
Ellers går det stille og roligt her, bortsetfra Filuca til tider er mega træls, men sådan er det jo...... Hun svarer igen, gider slet ikke svare, mugger over INGENTING og (som altid) hyler over ingenting........
Men kan da også mærke på hende at det er 3. uge de er hjemme.... Og næste uge er de jo også hjemme, så der SKAL planlægges noget ca hveranden dag......
Hende og Milas har simpelthen så meget glæde af hinanden for tiden, det er bare skønt!!!! Leger så godt sammen:-)