Så stille her er :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Fines mor

Hvad laver i derude? 

Jeg er på arbejde, her sker ikke ret meget.... så jeg får det fra hånden jeg kan, og så surfer jeg lidt rundt.

VI har best. ferie så til aug. rejser vi 2 uger til Alanya med all incl, så jeg gælder mig virkelig...

Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

tumle81

Jeg slapper af og nyder vejret...

Vi skal til Færøerne om 3-4 uger, det glæder vi os meget til...

Ellers sker der heller ikke så meget her, den ene dag tager den anden. Tiden flyver afsted...

Knus Kathrina

Anmeld

22. juli 2009

Muslingen

Hej Helle.
Som du allerede har opdaget så arbejder jeg også, men her er absolut intet at lave, så jeg surfer og hører musik og den slags. Det er nogle MEGET lange dage  Men nu begynder jeg at kunne se ferien for enden af tunnelen. Torsdag i næste uge er sidste arbejdsdag og så går turen til Thisted og Færøerne. Det bliver hyggeligt, men som Kathrina kunne jeg godt bruge lidt varme....

Kh Fie

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ahhh...  At ligge i en bunke skind i sin vikingeseng på toppen af bakken RAvnebjerg i Lejreforsøgscenter.  Husbonni er med mænnerne ude og 'ølsmede' og Idun og veninden ligger i hver deres sovepose og snorker om kap ... Jeg ligger bare i min seng og hygger... Ahhhh... Det er ferie Der er helt mørkt i teltet på nær de 4 fyrfadslamper der hænger oppe...

Og der er ikke en vind der rører sig.

derfor skrabber jeg ikke så meget op de her dage  Det er ikke hele tiden jeg lige har min computer tændt når vi er på viking

Anmeld

23. juli 2009

Tina2

Jeg har ferie, og har som altid computeren tændt hele dagen.... Så tager jeg lige lidt tid her ind imellem, når der er tid til det:-)

Idag har vi været på dyrefarm, det var super hyggeligt.... Mødtes med en gammel bekendt fra Thisted, hans kæreste og deres tvillinger deroppe, har ikke set ham i 5-7 år så det var bare hyggeligt:-)
Facebook er nu et godt sted, jeg har mødtes med flere jeg ikke har set i årevis, bare skønt:-)

Sidste weekend holdt vi FEEEEED fest med 22 mennesker og singstar og masser af musik og hold da op der var gang i den:-) De sidste tog taxi hjem kl. 5.30 og jeg gik i seng 5.45, vi var 11 til at sove her, det var kanon!!!!!!
Trængte også til en fest med GANG i:-)

Ellers har vi mest 1-dags planer og husbyggeri på programmet indtil turen jo går sydpå i uge 34..... GLÆDER mig til noget varme istedet for det her SKODVEJR!

Igår aftes havde jeg min nye overgangsjakke/vinterjakke på da vi var ude  Hvor fedt er det sidst i juli??!???
Ved godt jeg er en frossenpind men alligevel.....  Så jeg glæder mig uendelig meget til at komme ned i sol og varme!!!!

Så har vi ansat min nye veninde (også fra Facebook) her fra uge 32 på 37 timer i firmaet, så hun skal med mig her efter ferien, det blir bare skønt:-)

Havde jo lige 3 mdr her i det sene forår hvor der var minimalt at lave og vi måtte fyre en..... Nu skal jeg da LIGE love for der er fuld knald på igen, så vi har måttet ansætte en ny så:-)

Ellers går det stille og roligt her, bortsetfra Filuca til tider er mega træls, men sådan er det jo...... Hun svarer igen, gider slet ikke svare, mugger over INGENTING og (som altid) hyler over ingenting........

Men kan da også mærke på hende at det er 3. uge de er hjemme.... Og næste uge er de jo også hjemme, så der SKAL planlægges noget ca hveranden dag......

Hende og Milas har simpelthen så meget glæde af hinanden for tiden, det er bare skønt!!!! Leger så godt sammen:-)

Anmeld

23. juli 2009

karina1980

vi holder ferie, synes nu ikke været har været så skidt vejr, så vi har været ude rigtig meget af tiden og været rundt og se en masse, lige nu er alle børnene hos farmor og farfar, så vi benyttede det igår til at tage ude og spise og et smut i biografen, for bare at tage en snulretur hjem og hygge, hvor jeg fik fine bloster og det hele 

på mandag starter vi op igen, så er de 3 ugers ferie slut og så skal jeg 7 uger på skolebænken, jasmin skal i bh, hvor phillip lige tager 2 uger mere ferie hos sin far, så her forsætter med at være stille et stykke tid endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.