Skal vi rykke hende tilbage i vores soveværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

Merii

MorDk skriver:

Hjælp mig lige her piger!!!

Min datter er snart 13 mdr. gammel og sover overhovedet igennem. Hun vågner hver time til 1½ og jeg starter snart på arbejde. Jeg er ved at blive vanvittig.

Min kæreste har forslået at vi rykker hendes seng ind i soveværelset. Hun kom på eget værelse da hun var 4-5 mdr.

Vores søn kom først på eget værelse da han var 12 mdr. Jeg ved godt man ikke kan samligne... men altså. Kom gerne med råd/erfaring. Jeg har HÅRDT brug for jer.

Skal vi lade hende blive på eget værelse eller??

Hun sover ofte kun 1 gang i vuggestuen. Hun er død træt kl.18.00 og bliver lagt deromkring. Prøver at strække den til 18.15... 18.30...

Min søn er 11 mdr og bryder ikke om sin egen seng og sover meget utryg i den selvom den ligger i vores værelse.

Så vi sover med ham og har gjort det siden han blev født og det er bare fantastisk dejligt

Jeg vil vælge at flytte sengen hos jer så hun er tryg og det bliver nemt for jer at tage hun er tæt på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

SHERO

Kan hun rejse sig i sengen?
Min Elias begyndte på det samme i nogenlunde samme alder, han kunne ikke finde ud af selv at falde i søvn når han vågnede fordi han rejste sig op... så jeg begyndte at svøbe ham igen, lyder tosset, men så lærte han selv at finde ro til at sove igen uden jeg skulle hjælpe ham...

Anmeld

14. oktober 2013

Mor til Majbørn

MorDk skriver:

Min datter er snart 13 mdr. gammel og sover overhovedet igennem. Hun vågner hver time til 1½ og jeg starter snart på arbejde. Jeg er ved at blive vanvittig.

Min kæreste har forslået at vi rykker hendes seng ind i soveværelset. Hun kom på eget værelse da hun var 4-5 mdr.

Vores søn kom først på eget værelse da han var 12 mdr. Jeg ved godt man ikke kan samligne... men altså. Kom gerne med råd/erfaring. Jeg har HÅRDT brug for jer.

Hun sover ofte kun 1 gang i vuggestuen. Hun er død træt kl.18.00 og bliver lagt deromkring. Prøver at strække den til 18.15... 18.30...

Jeg ville rykke hende ind - og for jeres egen skyld. Det der hænger jo ikke sammen for jer.

Anmeld

14. oktober 2013

tarkoflen

Kan det være start i vs der gør, at hun har mere behov for tryghed?

Jeg har nogle bekendte, der har sat en tremmeseng, hvor den ene side mangler fast op af deres egen seng, på den måde kan deres barn sove "i sengen" uden at nattesøvnen bliver forstyrret for forældrene, måske det var en mulighed i en periode?

Anmeld

14. oktober 2013

MorDk

Tullen85 skriver:

Kan hun rejse sig i sengen?
Min Elias begyndte på det samme i nogenlunde samme alder, han kunne ikke finde ud af selv at falde i søvn når han vågnede fordi han rejste sig op... så jeg begyndte at svøbe ham igen, lyder tosset, men så lærte han selv at finde ro til at sove igen uden jeg skulle hjælpe ham...

Ja hun rejser sig i sengen... tænker hun ikke helt kan finde ud af at få lagt sig ordentlig igen?

Anmeld

14. oktober 2013

MorDk

tarkoflen skriver:

Kan det være start i vs der gør, at hun har mere behov for tryghed?

Jeg har nogle bekendte, der har sat en tremmeseng, hvor den ene side mangler fast op af deres egen seng, på den måde kan deres barn sove "i sengen" uden at nattesøvnen bliver forstyrret for forældrene, måske det var en mulighed i en periode?

Kan sagtens være større behov for tryghed... 

Anmeld

14. oktober 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
MorDk skriver:

Jeg ville flytte hendes seng i soveværelset uden at tøve !! Min Karla gjorde det samme omkring 1 års alderen - vågnede 15-20 gange om natten (!!!!) og da flyttede vi hende ind i soveværelset igen, så jeg praktisk talt lå og sov med en hånd nede hos hende og hovedet på kanten på tremmesengen...- knap så behageligt, men fik mere og bedre søvn sådan !! Skulle jo starte på job, så søvn var tiltrængt !!!

//Mette

Anmeld

14. oktober 2013

kekp

MorDk skriver:

Jeg ville rykke sengen ind til jer. 

Min søn vågnede også så mange gange i løbet af natten, og man får trods alt lidt mere søvn, hvis man lige kan række en hånd ned i tremmesengen eller sige schyy, rolig, sove nu osv, end hvis man hele tiden skal ud af sengen og ind i børneværelset. 

Så synes at i skal tænke på jer selv, og så kan i prøve om et par måneder og rykke sengen tilbage på børneværelset 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.