Bedste babylam.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.271 visninger
16 svar
2 synes godt om
13. oktober 2013

Karina80

Hej..

Jeg har nu en dreng på 13 1/2 mdr og har prøvet 2 forskellige babyalarmer. 

Jeg havde den ALLE har. NOVA et eller andet  Som jeg ikke lige er klar over, men den gik i stykker efter en tur på gulvet  Det var et uheld, men vi valgte at købe en ny. 

Vi købte en nabby, som vi kan bruge til vores iPhone, med jeg syntes, efter den nye opdatering til iPhone M.m. At den nemt mister forbindelsen. Jeg har snakket med nabby og de siger, der er en opdatering på vej. Men så i dag, kan vi slet ikke tænde den.. Jeg har igen skrevet til nabby, men jeg er lidt i tvivl om, om jeg skal gi den en chance eller om jeg skal få pengene tilbage... 

Hvilken alarm har i og er i tilfredse? 

HENVEND HELST VEDR BABYALARMER MAN KAN KØBE I DAG. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

L&V

Karina80 skriver:

Hej..

Jeg har nu en dreng på 13 1/2 mdr og har prøvet 2 forskellige babyalarmer. 

Jeg havde den ALLE har. NOVA et eller andet  Som jeg ikke lige er klar over, men den gik i stykker efter en tur på gulvet  Det var et uheld, men vi valgte at købe en ny. 

Vi købte en nabby, som vi kan bruge til vores iPhone, med jeg syntes, efter den nye opdatering til iPhone M.m. At den nemt mister forbindelsen. Jeg har snakket med nabby og de siger, der er en opdatering på vej. Men så i dag, kan vi slet ikke tænde den.. Jeg har igen skrevet til nabby, men jeg er lidt i tvivl om, om jeg skal gi den en chance eller om jeg skal få pengene tilbage... 

Hvilken alarm har i og er i tilfredse? 

HENVEND HELST VEDR BABYALARMER MAN KAN KØBE I DAG. 

Vi har en padwico 938 og den er virkelig go og solid. syntes det er dejligt den er lille og har vibrater

Anmeld

13. oktober 2013

vitapigen

NeoNate med display

Anmeld

13. oktober 2013

Karina80

vitapigen skriver:

NeoNate med display

Er det den her?   http://www.onskeborn.dk/media/22535/4500.jpg

Anmeld

13. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi havde en Super Nova og som vi brugte til begge børn. Den gik aldrig i stykker og virkede ubeklageligt. Vi kunne enda sælge den, da vi ikke brugte den mere

Anmeld

13. oktober 2013

SomViSerDet

Vi har walkie talkies fra Harald Nyborg. Fungerer perfekt og er billige. Vi har aldrig haft nogle former for problemer med dem, dog skal de i opladeren hver nat, da de kun kan holde strøm i ca. et døgn. 

Anmeld

14. oktober 2013

vitapigen

Karina80 skriver:

Er det den her?   http://www.onskeborn.dk/media/22535/4500.jpg

Nej denne her:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2013

Kløver

Kigger med, vi har 2 sæt super Nova, og de holder elendigt batteri og mister forbindelse efter 2.5 og 1.5 års brug og nægter at ofre 2500 igen på alarmer

Anmeld

14. oktober 2013

Kløver

SomViSerDet skriver:

Vi har walkie talkies fra Harald Nyborg. Fungerer perfekt og er billige. Vi har aldrig haft nogle former for problemer med dem, dog skal de i opladeren hver nat, da de kun kan holde strøm i ca. et døgn. 

Er det bare helt alm walkie talkies og hvordan bruger i dem, kan de bruges ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.