usikker om jeg stadig er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gravid (tester positivt).

Jeg skal til 1 læge undersøgelse på tirsdag.

Der er usikkerhed omkring termin.

Men men men - jeg føler ikke at jeg er gravid. Virkelig ikke. Har lidt ømme bryster men thats it.

Hmm. Vedikke hvad jeg vil med indlægget..... vil bare gerne turde føle mig bare lidt mere sikker og lidh mere gravid. Har i forvejen to skønne unger og har aldrig været i tvivl som jeg er nu. Slet ikke rart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Aabye

Jeg havde absolut ingen symptomer på at jeg var gravid 2 gang.. Så tag det helt roligt... 
Jeg havde hverken ømme bryster, kvalme, madlede eller noget som helst andet.. 

Anmeld

13. oktober 2013

Bell'star

Anonym skriver:

Jeg er gravid (tester positivt).

Jeg skal til 1 læge undersøgelse på tirsdag.

Der er usikkerhed omkring termin.

Men men men - jeg føler ikke at jeg er gravid. Virkelig ikke. Har lidt ømme bryster men thats it.

Hmm. Vedikke hvad jeg vil med indlægget..... vil bare gerne turde føle mig bare lidt mere sikker og lidh mere gravid. Har i forvejen to skønne unger og har aldrig været i tvivl som jeg er nu. Slet ikke rart.

Jeg havde ingen tegn på at jeg var gravid, efter jeg havde testet positiv og indtil uge 10-11 stykker, så det behøver absolut ikke være fordi du ikke længere er gravid..

Tænker, at så længe man ikke har nogen tegn, der kunne tyde på at man IKKE længere er gravid, så skal man ikke gå og bekymre sig om, om man stadig er det (unødige bekymringer, der kun gør noget dårligt for kroppen) - selvom jeg godt ved, at det er svært ikke at være lidt bekymret..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.