Føde for tidligt, når man har barn der hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. oktober 2013

Elling <3<3

Hej piger...
Har lige brug for er godt råd eller 2, fra nogle der har stået i den situation at i har født for tidligt, og hvor i også har haft et barn der hjemme..

Står nemlig i den situation at der er høj risiko for at vi endnu engang får et for tidligt født barn.
Vi har en dreng hjemme som er 3,5 år.

Hvordan reagerede jeres børn på at i skulle være indlagt med den lille.

Hvordan fik i hverdagen til at fungere både hjemme og på sygehuset.

Hvordan reagerede jeres barn på det lille ny familiemedlem, og det at det var så lille/skrøbelig ?

Og ja, har i ellers nogle gode råd? Så tager vi i mod dem med kyshånd. For selvom at vi da håber og tror babypigen bliver i maven LÆNGE endnu.. Så vil vi bare gerne være forberedt, så vi kan gøre det nemmest for Marcus.

God søndag til jer der ude ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Elling <3<3

Opper lige en gang ??

Anmeld

14. oktober 2013

Maja88

Opper...

Anmeld

15. oktober 2013

Elling <3<3

Slet ingen der vil dele deres erfaringer?

Anmeld

15. oktober 2013

IT-nørd

Elling <3<3 skriver:

Hej piger...
Har lige brug for er godt råd eller 2, fra nogle der har stået i den situation at i har født for tidligt, og hvor i også har haft et barn der hjemme..

Står nemlig i den situation at der er høj risiko for at vi endnu engang får et for tidligt født barn.
Vi har en dreng hjemme som er 3,5 år.

Hvordan reagerede jeres børn på at i skulle være indlagt med den lille.

Hvordan fik i hverdagen til at fungere både hjemme og på sygehuset.

Hvordan reagerede jeres barn på det lille ny familiemedlem, og det at det var så lille/skrøbelig ?

Og ja, har i ellers nogle gode råd? Så tager vi i mod dem med kyshånd. For selvom at vi da håber og tror babypigen bliver i maven LÆNGE endnu.. Så vil vi bare gerne være forberedt, så vi kan gøre det nemmest for Marcus.

God søndag til jer der ude ??

Har ingen erfaring, men prøv at læse bloggen "Mine mirakler", hvor Tina meget fint beskriver deres forløb med to præmature børn og især deres kamp da lillebror kom til verden. Jeg mener storesøster var omkring 4 år på det tidspunkt.

Anmeld

15. oktober 2013

Lene Unik

Jeg født for tidligt 3. gang, det vil sige at der var 2 store hjemme. Men det var ikke så lang tid før, så sammenlagt før og efter fødslen var jeg indlagt 3 uger.

Vi gjorde det på den måde, at far gik på arbejde og fik hverdagen til at fungere med de to store hjemme. Vi havde også min mor til at hjælpe indimellem. Det betød så, at jeg var en del alene på sygehuset, ikke rart i situationen, men det fungerede. Der var ikke som sådan en reaktion fra de to store, heller ikke da vi kom hjem. Igen var vi meget opdelt, så jeg tog mig af Simon, og min mand var meget sammen med de to store.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.