Ja ved ikke om denne skal ligge inder kategorien graviditet eller fødsel men nu ligger den bare her.
Jeg har 2,5 uge til termin og har i løbet af den sidste uge haft nogle massive plukkeveer , eller hvad jeg tror er plukkeveer som gør meget ondt ned mod skabmbet og bag om til endetarmen. de sidste to dage har det ikke været så slemt men får tit følelsen af at tabe pustem .

igår eftermiddags fik jeg så pludselig diarré og var på wc en del gange. Til aften begyndte jeg så at få kvalme også. tænker så jeg nok har fået tilraget mig noget sygdom.
Men her til morgen var diarré og kvalme væk igen.
Får spist morgenmad og er egentlig meget frisk, men efter mig og kæresten fik et styk brød til middagsmad blev jeg igen dvask og dårlig med kvalme.
Ligger mig ind på sofaen og slapper af. og nu har jeg bare sådan en mærkelig fornemmelse i maven, halv kvalme og halv sult og ja bare rigtig utilpas.
Jeg har hele sidste uge også været meget energiforladt og har sovet ekstremt meget.
Den lille inde i maven ændrede mønster i bevægelser for ca to uger siden hvor den begyndte at være meget stille men jeg mærkede den dagligt , mest i aftentimerne.
Men efter jeg fik dårlig mave igår så blev baby meget livlig igen, altså virkelig livlig hvor jeg kan mærke hovedet skurer rundt nede i bækkenet og stærke spark hele tiden og dette varede ved i mange mange timer og så var der ro i kort til og så var der gang i den igen. idag har baby også været meget mere aktiv end den før har været.
Kan det tyde på at der er noget igang??
eller er jeg mon bare ramt af lidt sygdom??
Synes altid jeg har hørt og læst at babyen blive meget stille op til fødslen eller er det ikke rigtigt??
Ja ved godt i ikke kan fortælle hvad det hele betyder men tænkte om i måske ville komme med jeres historier og så manglede jeg bare lige at komme ud med det.