HJÆÆÆÆLP (ang. babymøde i Viborg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. marts 2008

Astrid P

Tøser, I need some help!
Jeg har været så smart at skrive mig på til at tage boller med på torsdag, men jeg kan godt se på min kalender at jeg ikke har fået planlagt det så godt... Jeg aner simpelthen ikke hvornår jeg skal nå at få bagt de skide boller, så jeg ville høre om der er nogen der vil bytte med mig? Jeg skal gerne købe ost, pålæg, whatever - bare jeg må slippe for at bage! Alternativt kunne jeg købe nogle boller og tage med, men jeg synes bare at købeboller har tendens til at være trælse og kedelige...
Er der nogen som helst som kunne forestille sig at bytte med mig?
KH Astrid - totalt fortravlet over bryllupsplanlægning, eksamenslæsning og moderskab i al almindelighed!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2008

Loggidut

jeg nupper dem astrid, for jeg er ved at bage i dag, det gør vel ikke noget de er frosne vel...og ved du hvad, jeg har stadig glemt dine penge...fååårk....er det ok jeg tager dem med til dig?

Anmeld

23. marts 2008

Astrid P

Åh, Loggi... Du er en skat! En perle! En sveske!!!
1000 tak for det...

Det er helt fint med pengene, det havde jeg såmænd også selv glemt.

Skal jeg så ikke bare tage det med som du havde skrevet dig på? Hvad var det nu det var - makrel og et eller andet...

Anmeld

23. marts 2008

Loggidut

Astrid P skriver:

Åh, Loggi... Du er en skat! En perle! En sveske!!!
1000 tak for det...

Det er helt fint med pengene, det havde jeg såmænd også selv glemt.

Skal jeg så ikke bare tage det med som du havde skrevet dig på? Hvad var det nu det var - makrel og et eller andet...

jo makrel og smør, og så igen er bollerne frosne...men bacon har vel en ovn hvor de kan lunes i? ellers må hun fandme løbe dem varme...lol....sådan!

Anmeld

23. marts 2008

Astrid P

Jeg køber makrel og smør! Og selvfølgelig er det ikke noget problem at bollerne er frosne, dem luner vi da bare...
Tak igen, Loggi...
Vi ses

Anmeld

23. marts 2008

Rasmine

Så skal I rende dem varme.
Vi har ingen ovn, når vi skal ha varmet ting, foregår det udenfor, på grillen.
;)

HOLD NU K..., Bacon, og få dig et liv, og lad nu være med at genere (morgen)bolledamerne.

Hvem har styr på hvad til på torsdag, ikke mig, jeg har ikke styr på noget!!!
:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.