MorEllen skriver:
Jeg har besluttet at jeg vil stoppe amningen, og kun give flaske. Min pige er 2,5 uge, så jeg vil ikke både amme og give flaske da jeg er bange for at hun blver forviret af det.
Nu har jeg naturligvis mælkespreng (eller hvad det nu hedder på dansk, hilsen en nordmand). Jeg malker ud en lille smule ca hver 4. time og går en med stram bh, det har jeg læst at er en god idè når man skal stoppe mælkeproduktionen.
Er der nogen der har erfaring med dette? Hvor lang tid kan jeg forvente at det tager før mælkeproduktionen stopper?
så dit andet indlæg, det lød som om du skrev min historie med vores søn (beslutning om at stoppe amning!)
Efter jeg selv fik accepteret at han skulle være flaskebarn, gik det super. Ingen problemer, og man kan godt være tæt selvom det er en flaske. For mig var det vigtigt at det oftest var en mor/barn opgave selvom det tit havde været nemmere bare at give flasken videre til en anden som SÅ gerne ville....
ang ammestop så fik jeg 2 bittesmå piller ved min læge, de skulle gerne stoppe det med det samme. Dog gik min produktion igang igen efter nogle dage, fik 2 piller mere af lægen og vupti ingen mælk og spændte bryster her!!
Anmeld