Hvor meget vejede jeres væksthæmmede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

Mortilxx

Lene Unik skriver:

Mange tanker herfra. Håber du får lov at være gravid rigtig længe.

Mine 2 for tidligt fødte børn var ikke meget væksthæmmede, men noget mindre end skønnet. Stine er født i uge 31+3, hun vejede 1490g og var 40 cm. Simon er født i uge 35+3 og vejede 2300 g og var 48 cm, så en lang tynd fyr.

Begge børn har det rigtig godt i dag, specielt Stine der er 18 år og en yders velfungerende ung pige.

Det er fantastisk :-) Lægerne er så dygtige og jeg ved det nok skal gå, men jeg kan bare huske den forfærdelige rutsjebane da vi var indlagt sidst. Jeg er også meget bange for hvor tidligt, da jeg jo ikke "bare" har den lille nye og tænke på denne gang, men jeg har også verdens skønneste dreng herhjemme som jeg også skal være mor for. Jeg krydser fingre for, at han bliver derinde et godt stykke tid endnu :-)

Skønt at dine børn har klaret sig godt! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

liten-mamma

Nihell skriver:

Overvejer lidt at ringe derind, for jeg er en del bange for, at det er det samme som sidst, og måske få en forklaring på hvad der helt præcist foregår inde hos Noah.
Hvornår fandt du ud af, at hun var væksthæmmet? :-)

Jeg krydser godt nok også fingre :-) Noget siger mig det bliver senere end sidst, men samtidig hvis jeg får ssf, så tror jeg desværre det bliver noget i stil med Gustav Jeg må bare tage den med ro, og ikke stresse og bekymre mig for meget :-)

Synes du skal ringe derind og få en ordenlig forklaring!  

Vi fik af vide til NF skanningen, at hun muligvis ville blive væskthæmmet. Først til md-skanningen fandt vi ud af det og blev derefter fulgt nøje med skanninger og samtaler flere gange om måneden. 

Du skal bare tage den helt med ro, slappe af og passe på dig selv Ved det kan være lidt svært når man også har et andet barn at tage hensyn til. Er faderen til Noah der til at hjælpe?

Anmeld

15. oktober 2013

Mortilxx

liten-mamma skriver:

Synes du skal ringe derind og få en ordenlig forklaring!  

Vi fik af vide til NF skanningen, at hun muligvis ville blive væskthæmmet. Først til md-skanningen fandt vi ud af det og blev derefter fulgt nøje med skanninger og samtaler flere gange om måneden. 

Du skal bare tage den helt med ro, slappe af og passe på dig selv Ved det kan være lidt svært når man også har et andet barn at tage hensyn til. Er faderen til Noah der til at hjælpe?

Ja det er han :-) Han er heldigvis meget hjælpsom :-) ringer ind til dem nu her, og høre hvad de hele handler om, om jeg må arbejde osv osv osv :-)

Jeg skal scannes den 23, så håber det hele ser godt ud og ikke forværret :-)

Anmeld

15. oktober 2013

liten-mamma

Nihell skriver:

Ja det er han :-) Han er heldigvis meget hjælpsom :-) ringer ind til dem nu her, og høre hvad de hele handler om, om jeg må arbejde osv osv osv :-)

Jeg skal scannes den 23, så håber det hele ser godt ud og ikke forværret :-)

Dejligt du har ham!  

Jeg krydser ihvertfald alt hvad der kan krydses, og håber lille manden har det godt i maven og tager flot på 

Anmeld

15. oktober 2013

Elling <3<3

Marcus var vægsthæmmet og vejede 1465g og målte 41 da han blev født 33+3

Nu er jeg gradiv igen. Og endnu engang med et vægsthæmmet barn.
Pt. Er hun 31% under gennemsnittet.

Krydser fingre for at jeres lille bebs inde i maven

Anmeld

15. oktober 2013

Mortilxx

liten-mamma skriver:

Dejligt du har ham!  

Jeg krydser ihvertfald alt hvad der kan krydses, og håber lille manden har det godt i maven og tager flot på 

Tak :-) Det er jeg rigtig glad for :-) Jeg krydser også alt hvad krydses kan :-)

Anmeld

15. oktober 2013

Mortilxx

Elling <3<3 skriver:

Marcus var vægsthæmmet og vejede 1465g og målte 41 da han blev født 33+3

Nu er jeg gradiv igen. Og endnu engang med et vægsthæmmet barn.
Pt. Er hun 31% under gennemsnittet.

Krydser fingre for at jeres lille bebs inde i maven

Hvor langt er du henne nu? For de kan ikke svare mig på, hvor meget væksthæmmet han er :-( Jeg synes det er lidt træls at gå fuldstændig i uvished og kun vide at han er væksthæmmet, andet kan de ikke rigtig sige :-( Ringede ind på afdelingen i morges, og de kunne ikke sige andet end hvad jeg allerede godt vidste i forvejen

Jeg håber også din lille baby bliver inde i maven, til den er klar til at komme ud :-)

Anmeld

16. oktober 2013

Elling <3<3

Nihell skriver:

Hvor langt er du henne nu? For de kan ikke svare mig på, hvor meget væksthæmmet han er :-( Jeg synes det er lidt træls at gå fuldstændig i uvished og kun vide at han er væksthæmmet, andet kan de ikke rigtig sige :-( Ringede ind på afdelingen i morges, og de kunne ikke sige andet end hvad jeg allerede godt vidste i forvejen

Jeg håber også din lille baby bliver inde i maven, til den er klar til at komme ud :-)

Åhh det må være forfærdentlig at gå med den uvished. Hvornår skal du skannes igen så? Så håber jeg da godt nok at i kan få lidt mere vished der og at det er snart... For man kan da ikke lade være med at tænke over det... Krydser i hvert fald alt hvad jeg kan.

Jeg er 27+5 i dag .
Vi har vist siden md skanning at hun var væksthæmmet, og det er desværre gået den forkerte vej. Men ved de to sidste skanninger har hun heldigvis holet sin nuværende kurve.

Anmeld

17. oktober 2013

Mortilxx

Elling <3<3 skriver:

Åhh det må være forfærdentlig at gå med den uvished. Hvornår skal du skannes igen så? Så håber jeg da godt nok at i kan få lidt mere vished der og at det er snart... For man kan da ikke lade være med at tænke over det... Krydser i hvert fald alt hvad jeg kan.

Jeg er 27+5 i dag .
Vi har vist siden md skanning at hun var væksthæmmet, og det er desværre gået den forkerte vej. Men ved de to sidste skanninger har hun heldigvis holet sin nuværende kurve.

Skal skannes den 5 november igen, men det er fødselslægen der skanner mig der og så først igen den 26 november inde på ultralydsafd. så der er lige noget tid endnu :-( Håber alt går godt for begge vores babyer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.