Er forvirret over hvor langt jeg er....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
6 svar
1 synes godt om
13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja, forvirringen er total... Jeg havde sidste menss første dag d.6 sept... Jeg kunne teste positivt d 6 okt... Jeg ved ikke lige hvornår jeg havde æl... Men i sidste cyklus var der 31 dage før det 34 dage og før det 35 dage.... Enten har jegtestet meget tidligt positivt, ellers er jeg længere end jeg regner med.... Vil selv tro jeg er 4+4....hvad tror i?? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Ja, forvirringen er total... Jeg havde sidste menss første dag d.6 sept... Jeg kunne teste positivt d 6 okt... Jeg ved ikke lige hvornår jeg havde æl... Men i sidste cyklus var der 31 dage før det 34 dage og før det 35 dage.... Enten har jegtestet meget tidligt positivt, ellers er jeg længere end jeg regner med.... Vil selv tro jeg er 4+4....hvad tror i?? :-)

4+6? Din cyklus er blevet kortere, så ville tage udgangspunkt i seneste cyklus.

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

4+6? Din cyklus er blevet kortere, så ville tage udgangspunkt i seneste cyklus.

Jaah det kan godt være det er sådan jeg skal regne ud... ;-) har lige kigget igen, jeg havde en sa i april fik min mens d. 29 maj, så den 3 juli den 3 aug og den 6 sept.. så det er 35 31 og 34... mig der huskede forkert.... ;-)

Anmeld

13. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jaah det kan godt være det er sådan jeg skal regne ud... ;-) har lige kigget igen, jeg havde en sa i april fik min mens d. 29 maj, så den 3 juli den 3 aug og den 6 sept.. så det er 35 31 og 34... mig der huskede forkert.... ;-)

Så må du afvente en skanning for at få det afklaret, men forskellen er ubetydelig og nok mest for din egen skyld lige nu

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Så må du afvente en skanning for at få det afklaret, men forskellen er ubetydelig og nok mest for din egen skyld lige nu

Jaaah det er nok mest min egen nysgerrighed. .. ;-) venter 3 uger og får en scanning.. ;-)

Anmeld

13. oktober 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

da jeg ventede mig første gang var jeg også i tvivl om hvor langt henne jeg var, så jeg fik en scanning ret tidligt der viste at jeg var 5-6 uger henne...

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tror jeg betaler mig fra en scanning om tre ugers tid... ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.