skal jeg være navøs (smerter) i venstre side

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
5 svar
2 synes godt om
13. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
skal jeg være navøs eller er det nomalt jeg syntes jeg har remlig mange smerter i venstre side af underlivet og især vis jeg bevæger mig det er meget ubehaligt jeg er 14+0 idag
Har i andre prøvet det eller skal jeg være navøs for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

LMX

anna111 skriver:

skal jeg være navøs eller er det nomalt jeg syntes jeg har remlig mange smerter i venstre side af underlivet og især vis jeg bevæger mig det er meget ubehaligt jeg er 14+0 idag

Det kender jeg godt...

Det er ligamentsmerter og helt normalt. 

Anmeld

13. oktober 2013

justagirl

Har jeg altså tit og har lige været til scanning i torsdags hvor jeg var 15+0 - alt var perfekt der inde. har haft det siden 13+0 :=)

- han mente det nok skyldes udviklingen og livmoderen udvidede sig forskelligt 

Anmeld

13. oktober 2013

Sisse Vinther

anna111 skriver:

Jeg oplevede hårde stød pr. 8+2 (er i dag 11+5) og har haft det lige siden. Det startede i venstre side, og lægen sagde det var ligamentsmerter og helt naturligt og ufarligt.
Jeg var bange for at det var tegn på spontan abort

Senere har jeg ikke lagt så meget mærke til det. Jeg har det dagligt, nogle gange værre end andre.
Noget jeg selv tænker meget over, er at jeg ikke kan strække mig hverken liggende, siddende eller stående uden det føles som om hele maven kramper, og jeg bugger bagefter sammen.

for at det også er helt normalt.

Anmeld

13. oktober 2013

Sisse Vinther

justagirl skriver:

Har jeg altså tit og har lige været til scanning i torsdags hvor jeg var 15+0 - alt var perfekt der inde. har haft det siden 13+0 :=)

- han mente det nok skyldes udviklingen og livmoderen udvidede sig forskelligt 

De kommer gerne pga. ligamenterne (de ledbånd der holder og er om livmoderen) vokser og strækker sig i takt med livmoderen.

Anmeld

13. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Tak for svar alle sammen
Det er blevet en smule beder men det er nok min kroniske sygdom der gør det en smule være jeg kan desværre ikke lukke af for smerten må bare tage det som det kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.