Mænd! skal have råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.504 visninger
4 svar
5 synes godt om
13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg har en sød fyr i tankerne, og vi skriver jo så sammen!
han undgår at se mig, og snakke i tlf med mig, vi skriver KUN og KUN når jeg skriver først!

Spørger ham så om han gerne vil have jeg kommer videre, og slutter det her
han svarer : Nej ? :/
Jeg spørger så hvorfor han ikke bare fortæller mig det eftersom han ikke viser den store interesse
han svarer : Det kan jeg ikke? :/

Altså hvad pokker betyder det her???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

lycly

Mænd (mange af dem i hvert fald) er kujoner og siger ikke til en pige hvis de ikke er interesseret, de håber bare på at det løber ud i sandet.

Min erfaring siger mig, at hvis en fyr er interesseret i en pige, så vil han på ingen måde risikere at det budskab ikke når frem.
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at lade være med at skrive i et par dage og se om han skriver. Hvis han gør så er det jo fint, men hvis ikke, ja så har du dit svar

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Mænd (mange af dem i hvert fald) er kujoner og siger ikke til en pige hvis de ikke er interesseret, de håber bare på at det løber ud i sandet.

Min erfaring siger mig, at hvis en fyr er interesseret i en pige, så vil han på ingen måde risikere at det budskab ikke når frem.
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at lade være med at skrive i et par dage og se om han skriver. Hvis han gør så er det jo fint, men hvis ikke, ja så har du dit svar

Hmm! ja . og nu sidder jeg og tænker på at hvis jeg ikke kontakter ham, kontakter han heller ikke mig ...
-Jeg lader det ligge nu...

Anmeld

13. oktober 2013

lycly

Anonym skriver:

Hmm! ja . og nu sidder jeg og tænker på at hvis jeg ikke kontakter ham, kontakter han heller ikke mig ...
-Jeg lader det ligge nu...

Jamen hvis det er sådan så er han vist ikke værd at bruge mere tid på

Anmeld

20. oktober 2013

Mick

Anonym skriver:

Jeg har en sød fyr i tankerne, og vi skriver jo så sammen!
han undgår at se mig, og snakke i tlf med mig, vi skriver KUN og KUN når jeg skriver først!

Spørger ham så om han gerne vil have jeg kommer videre, og slutter det her
han svarer : Nej ? :/
Jeg spørger så hvorfor han ikke bare fortæller mig det eftersom han ikke viser den store interesse
han svarer : Det kan jeg ikke? :/

Altså hvad pokker betyder det her???

først så forstår jeg ikke hvorfor du oprettet, dit spørgsmål i denne tråd, der er for fædre men lad nu det ligge.

Jeg syntes at du skal droppe ham, det virker ikke til at det rigtig virker imellem jer, og han gider ikke noget seriøst, ellers havde han ringet eller skriven til dig, også uden at du skulle skrive til ham. Så drop heller ham, og der findes jo masser af søde fyre der ude :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.