Hvornår kommer lillesøster? (for sjov) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår kommer lillesøster?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

811 visninger
7 svar
7 synes godt om
13. oktober 2013

Benjamins'mor

Ja.... Jeg keder mig lidt her i ventetiden.
Så tænkte at lave en lille afstemning for sjovt.
Jeg skal sættes igang tirsdag, hvis ikke jeg føder inden, derfor er onsdag seneste svar mulighed.

Skal lige siges jeg til tjek i torsdags var 2 cm åben og lidt under 1 cm livmoderhals.
Min slimprop er også gået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Kløver

Jeg gætter tirsdag

Anmeld

13. oktober 2013

Benjamins'mor

Maja84 skriver:

Jeg gætter tirsdag

Det er også mit eget gæt.

Havde ellers sagt tirsdag var en forbudt dag, meeen tror altså hun er ret ligeglad.

Anmeld

13. oktober 2013

helle85

Benjamins'mor skriver:

Havde ellers sagt tirsdag var en forbudt dag, meeen tror altså hun er ret ligeglad.

nogen gange kan de godt lystre jeg gik over tid med min dreng og min sted far havde fødselsdag den 28/9 og min svigerinde den 28/9 og den 28/9 fik jeg veer omkring kl 20 og han kom ud 00:02 så han er født den 30/9 jeg havde også sagt at jeg ikke ville føde nogen af dagene

jeg har stemt mandag men hvis det ikke bliver der så jeg for at han bliver der inde til lidt over midnat så det bliver om onsdagen(selvom det så nok bliver en lang fødsel)

Anmeld

13. oktober 2013

Benjamins'mor

helle85 skriver:

nogen gange kan de godt lystre jeg gik over tid med min dreng og min sted far havde fødselsdag den 28/9 og min svigerinde den 28/9 og den 28/9 fik jeg veer omkring kl 20 og han kom ud 00:02 så han er født den 30/9 jeg havde også sagt at jeg ikke ville føde nogen af dagene

jeg har stemt mandag men hvis det ikke bliver der så jeg for at han bliver der inde til lidt over midnat så det bliver om onsdagen(selvom det så nok bliver en lang fødsel)

Med vores søn havde jeg termin dagen før min kærestes fødselsdag, og han blev heldigvis inde.

Anmeld

13. oktober 2013

KTP86

Natten til tirsdag Spændende.. 

Anmeld

13. oktober 2013

Kløver

Benjamins'mor skriver:

Kunne da være hyggeligt

Anmeld

17. januar 2014

Benjamins'mor

Hvor et det sjovt at kigge tilbage på denne tråd, da jeg sjovt nok endte med at føde den dag jeg oprettede den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.