angstmedicin og blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg startede på angstmedicin sidste fredag og i torsdags startede jeg med at bløde, undrede mig lidt, da jeg kun skulle have menstruation D. 21, men læste så i indlægssedlen, at man godt kunne begynde at bløde (ikke almindelig bivirkning som kun mellem 1 og 10 ud af 10000 får, hvor heldig kan man være )
... er der andre der har prøvet det? Og hvor længe bliver det lige ved?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg startede på angstmedicin sidste fredag og i torsdags startede jeg med at bløde, undrede mig lidt, da jeg kun skulle have menstruation D. 21, men læste så i indlægssedlen, at man godt kunne begynde at bløde (ikke almindelig bivirkning som kun mellem 1 og 10 ud af 10000 får, hvor heldig kan man være )
... er der andre der har prøvet det? Og hvor længe bliver det lige ved?

Slet ingen?

Anmeld

13. oktober 2013

aarhusmor

alle bivirkninger er individuelle. Står der på sedlen hvor mange ud af 1000 der får den bivirkning? Det kan være at ingen herinde har oplevet det samme

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

alle bivirkninger er individuelle. Står der på sedlen hvor mange ud af 1000 der får den bivirkning? Det kan være at ingen herinde har oplevet det samme

Mellem 1 og 10 ud af 1000.
Ved godt at det kan være ingen har prøvet det, også derfor jeg spørger OM nogen har prøvet det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.