Hvad gør man lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
9 svar
1 synes godt om
12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Godaften skønne damer og de herrer der må være her

Jeg har et spørgsmål

Jeg er en kvinde i starten af 20'en har 2 dejlige børn og en fantastisk kæreste.

Men sagen er den at vi ikke har noget sex liv og jeg har et stort sex behøv og kan ikke tilfredsstille mig selv og manden gør det ikke.

Har i nogle idéer til hvad jeg kan gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Jeg har et spørgsmål

Jeg er en kvinde i starten af 20'en har 2 dejlige børn og en fantastisk kæreste.

Men sagen er den at vi ikke har noget sex liv og jeg har et stort sex behøv og kan ikke tilfredsstille mig selv og manden gør det ikke.

For det første; har du taget snakken med ham? Kender han til dit behov for tilfredsstillelse? Kender du hans?

Ud over det, så prøv at ''snig'' dig ind på ham. Det lykkes næsten hver gang for mig, hvis min kæreste har været stresset eller fraværende eller vi ikke har elsket i et stykke tid.
Rør ved ham. Også sådan at han ikke er i tvivl om at det er DET du vil.
Men selvfølgelig... det er forskelligt fra mand til mand.
Min kan godt lide at overfalde mig når jeg LIGE har været i bad, hvilket jeg synes er upraktisk da jeg gerne vil være helt ren og tør når jeg får rent tøj på

Jeg kan godt lide at overfalde ham når han mindst venter det. Midt i en tv-serie fx.

Ellers så kom med forslag til hvad I kan lave.
Det kan være I vil lege en leg imens -fx. med elskovsterninger der viser hvad man skal gøre og hvor i huset.

Nu kender jeg jo ikke din mand, og jeg ved fra egen erfaring at de kan være ret forskellige.

held og lykke til.

Anmeld

12. oktober 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg har et spørgsmål

Hvorfor kan du ikke tilfredsstille dig selv? Jeg mener det er jo en god måde at undgå at blive "vanvittig" over manglende sex.

Derudover så syntes jeg du skal tage en snak med kæresten, om jeg manglende sex, det må han da have en holdning til?

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvorfor kan du ikke tilfredsstille dig selv? Jeg mener det er jo en god måde at undgå at blive "vanvittig" over manglende sex.

Derudover så syntes jeg du skal tage en snak med kæresten, om jeg manglende sex, det må han da have en holdning til?

Jeg ved ikke hvorfor at jeg ikke kan tilfredsstille mig selv, og jeg har prøvet med alt og ingenting sker måske er det bare mig der er mærkelig for jeg ved jo godt hvad jeg selv tænder på.

Vi har tit snakket om det og han siger at det nok skal blive bedre, men der sker ikke noget.

Anmeld

13. oktober 2013

Newsence

Prøv at overtale ham til at I sammen finder nogle fantasier I gerne vil prøve kryder det hele lidt op

Anmeld

20. oktober 2013

Mick

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvorfor at jeg ikke kan tilfredsstille mig selv, og jeg har prøvet med alt og ingenting sker måske er det bare mig der er mærkelig for jeg ved jo godt hvad jeg selv tænder på.

Vi har tit snakket om det og han siger at det nok skal blive bedre, men der sker ikke noget.

Når du skriver at han ikke kan tilfredsstille dig, så er det jo et lidt vidt begreb. Vil du ikke uddybe det lidt mere? gider han ikke at dyrke sex, vil han ikke særlig tit, eller vil han hele tiden men kommer for hurtigt, eller hvad snakker vi om? 

Håber da ihverfald det bedste for jer:-)

Anmeld

20. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Jeg har et spørgsmål

det med at tilfredstille sig selv kan være svært at få igang hvis man ikke rigtig har fanget det før..

bedste råd med det er tag den med ro.. kan være svært da man når man er trængende hurtigt kan komme til at stresse sig selv over at man ikke får orgasmen med det samme og så tager det bare endnu længere tid hvis det overhovedet duer...

tag og lig dig ned og eksperimenter... dyb vejrtrækning og at trække vejret gennem munden kan nogen gange sætte gang i det for mig... men der er også bare dage hvor jeg helt opgiver til sidst og så bare kryber tættere på kæresten når vi skal sove og snuser til ham

Anmeld

20. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Når du skriver at han ikke kan tilfredsstille dig, så er det jo et lidt vidt begreb. Vil du ikke uddybe det lidt mere? gider han ikke at dyrke sex, vil han ikke særlig tit, eller vil han hele tiden men kommer for hurtigt, eller hvad snakker vi om? 

Håber da ihverfald det bedste for jer:-)

Det er ikke min kæreste som ikke kan tilfredsstille mig men mig selv som ikke kan.

Vi er begyndt at ha sex igen og jeg har fået en forklaring på hvorfor det har stået så stille som det har

Anmeld

20. oktober 2013

Mick

okay på den måde, så læste jeg nok for hurtigt, men dejligt at i har fået gang i sexen igen :-)

Anmeld

20. oktober 2013

booster_88

I og med i har haft snakken, så er mit bud at gøre som vi gjorde. Vi var ikk gået i stå dog, men det hele var så pokkers trivielt.

Vi fandt gamle afsnit af sex skolen på via play, og lærte faktisk enormt meget af det. Og så snakkede vi enormt meget ind til hvad vi hver især kunne gøre for at tilfredsstille hinanden bedst muligt.vi tjekkede legetøj, og tjekkede op på de forskellige stillinger. Og kom vi i tanke om noget, også under selve sex akten så snakkede vi om det . i starten var det underligt at stoppe og ligesom sige Hey skat kan du lide hvis jeg rør her i mens . Men det har helt klart virket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.