Sikke et lægehus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Stumpen

Jeg har de sidste dage lagt mærke til at Victorias ene knæ laver knæklyde, så jeg ringede til min læge, hun mente at små børn knirker og at vi skal se på det ved 5 ugers undersøgelsen, da man alligevel ikke gør noget inden.... okay...

Så fortæller jeg så at jeg er meget øm forneden og at jeg efter et hosteanfald i går er blevet meget øm i min syning..
Læge: Tror du det er sprunget op?
mig: Så ømt tror jeg heller ikke at det er
Læge: Vi må hellere tjekke det.....i morgen kl 13...

Synes måske det er længe, hvis det nu er sprunget op og hvor bliver jeg pludselig urolig for at hun skal sy og ikke den søde omsorgsfulde læge inde på fg... Ja, jeg er en pylrehovede, men min smertetærskel er bare så lav at I tror det er løgn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

st

Kære Anja.

Sikke noget med din lægen.

Jeg håber ikke det er alvorligt med dig. Lad mig vide hvordan det går søde.

Mht knirke knække knæer, så havde Mads det også. Han knækkede i alle sine led, og jeg var dybt bekymret. Min daværende læge tog det alvorligt, og sendte os til undersøgelse på sygehuset. Der var en gammel professor, som beroligede os med, at sådan var der mange børn der havde det. Det var virkelig knæk man kunne mærke når man bevægede benene og albuen. Vi skulle til kontrol et år efter men det nåede vi aldrig, da det holdte op af sig selv, og vi glemte det faktisk igen.

Men godt lige at få det undersøgt.

Knus st

Anmeld

22. juli 2009

Munder

Ej, jeg håber da virkelig ikke dine sting går op. Skriv lige hvad lægen sagde ik? Jeg havde dog meget ondt i mit korsstingsbroderi lang tid efter fødslen, men det var jo også i et andet omfang.

Mht til knirken kan jeg ikke hjælpe, men håber da ikke der er noget galt.

Dorte

Anmeld

22. juli 2009

Lucky

Hej Anja.

Marie knækker/knirker også meget i sine led. Kan huske Jakob også gjorde det... Vi har ikke gjort noget ved det som sådan, nævnte det til hendes 5-ugers undersøgelse men lægen havde ikke rigtigt noget at sige til det. Synes også det er aftagende nu. Men hvis du føler dig utryg ved det, kunne du måske tage hende med i morgen og få kigget på det?
Mht syningen så kan de tåle en hel del før de springer op. Det fik jeg at vide af min læge. Jeg troede det samme som dig efter et alt for tungt løft, hvor det gjorde rigtigt ondt dernede. Men det var så ikke sprunget op, men det skal selvfølgelig tjekkes mon ikke hun sender dig videre hvis du skal syes igen... det tror jeg min læge ville gøre. Synes slet ikke du er et pylrehovede, for det sidste man har lyst til efter en fødsel og syning er sgu at ligge med benene i vejret igen og blive undersøgt af læge mm. Kan sagtens forstå dig!

Lykke

Anmeld

22. juli 2009

Stumpen

st: Sikke en skøn læge du havde!! Sådan en havde jeg også inde i Herning, da vi boede i Hammerum... Lidt historie: Mathilde fik feber da hun var 3 uger og vi tog til vagtlæge som stak os en folder om børn og feber... Dagen før hun blev 2 mdr. fik hun feber og ville ikke spise.. Nåede at ringe til min læge kl 14 og fik en akuttid, når det nu var en baby... og som hun sagde; da hun ikke kunne se nogen (synlig) grund til at hun havde feber og var sådan, så skulle vi til tjek på børneafd. FOR BABYER SKAL IKKE HAVE FEBER UDEN GRUND
-hun havde jo så også nyrebækkenbetændelse... Men altså min pointe er at det er rart at have en læge som virkelig gør sit arbejde og nærmest ikke griner af en i telefonen...

Mht. mig selv, så overvejer jeg at ringe afbud for jeg har ikke ondt i såret mere og smerten i vaginaen er også aftagende (skrev et indlæg på OEF i går om det)

Men tak for tankerne tøzer..
Anja -hvis internet ikke har virket hele eftermiddagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.