Advarsel - ulækkert! (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.089 visninger
7 svar
1 synes godt om
12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja, nok er det lidt ulækkert.
Men har virkeligt brug for hjælp.
Både igår aftes og imorges er der kommet sådan noget slim lign ud da jeg har været på toilet.

Hvad er det?

Billede et er fra igår og billede to er fra idag. Der var meget mere end bare det på billederne.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Ja, nok er det lidt ulækkert.
Men har virkeligt brug for hjælp.
Både igår aftes og imorges er der kommet sådan noget slim lign ud da jeg har været på toilet.

Hvad er det?

Billede et er fra igår og billede to er fra idag. Der var meget mere end bare det på billederne.

Pyha det ser voldsomt ud
men jeg tror det er noget af den berømte silmprop hvor langt er du henne??

Anmeld

12. oktober 2013

Ciss

Ser ud som slimproppen.

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Pyha det ser voldsomt ud
men jeg tror det er noget af den berømte silmprop hvor langt er du henne??

40+4.

Det tænkte jeg også ved 1. billede.

Men da der så kom alt det på 2. billede imorges, så blev jeg helt i tvivl. For der var godt nok meget.

Anmeld

12. oktober 2013

BigHope13

Anonym skriver:

40+4.

Det tænkte jeg også ved 1. billede.

Men da der så kom alt det på 2. billede imorges, så blev jeg helt i tvivl. For der var godt nok meget.

Det ser også voldsomt ud og har også en anden snottet konsistens end det første billede men tror det helt normalt og måske det bare er fordi det hele er gået på en gang har til morgen. Man kunne håbe det kunne have noget med snarlig fødsel at gøre selvom jeg godt ved at slimproppe kan gå af mange omgange.
Men nu hvor du er så langt vil jeg da krydse fingre for der snart går noget igang

Anmeld

12. oktober 2013

chael

No worries...

Det er slimproppen. Den er ret stor hos nogen... Det er helt normalt.

Der er nok noget undervejs når du er så langt. Ellers ser man ikke slimproppen som noget tegn..

Anmeld

12. oktober 2013

Ciss

BigHope13 skriver:

Det ser også voldsomt ud og har også en anden snottet konsistens end det første billede men tror det helt normalt og måske det bare er fordi det hele er gået på en gang har til morgen. Man kunne håbe det kunne have noget med snarlig fødsel at gøre selvom jeg godt ved at slimproppe kan gå af mange omgange.
Men nu hvor du er så langt vil jeg da krydse fingre for der snart går noget igang

Jeg oplevede så god som nøjagtig det samme som dig anden gang - og fødslen gik i gang ca 12 timer efter.

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg oplevede så god som nøjagtig det samme som dig anden gang - og fødslen gik i gang ca 12 timer efter.

Uh håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.