Faste legekammerater?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2013

Little Miss

serinasmor skriver:

Det kan du have ret i ... men jeg tror ikke pigerne må give telefonnr ud .. det ville være meget lettere bare at ringe

mon ikke forældrene også kan se det gavnlige i playdates for deres børn

Jo helt sikkert.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Bshizzle

Little Miss skriver:

Han går ikke i vuggestue eller børnehave

Dem vi møder på legepladsen er tit bedsteforældre med børn.

i legestuen har jeg kun mødt få mødre med børn og det er små børn under 1 år, som ikke rigtig kan lege endnu.

Min søn er for lille til at gå til sport 

Han er lidt over 2 år nemlig.

Min søn er lige blevet 2 år 

Jeg overvejer at finde noget Voksen/Barn-gymnastik i kommunen 

Hvor er du fra? 

Måske du kan Google lidt frem til hva der er af tilbud for en 2 årige. 

Anmeld

11. oktober 2013

Janni.

Vi har 2 hold venner som har jævnaldrende børn (begge piger) med vores søn. 

Dem har vi fundet igennem en facebook gruppe, så det var måske en mulighed den vej igennem?

Anmeld

11. oktober 2013

Clisolka

Little Miss skriver:

.. Hvordan søren finder man dem?

De folk vi kender med børn ser vi ikke særlig tit grundet afstand, og det er svært at finde nogen med børn i nærheden som har tid til at tage på legevisit eller få besøg.

Hvor kender i jeres børns faste legekammerater og deres forældre fra? 

Synes min søn mangler den der gode kammerat han kan ses med og have oplevelser sammen med.

Min datter har nogle fantastiske legekammerater her i området hvor vi bor. Vi har fundet dem igennem hendes vuggestue. De er nu begyndt i børnehaven samtidigt. Hendes bedste legekammerater bor i samme blok som os, så de ser hinanden dagligt - også i ferier og weekender 

Har din søn evt. nogle gode legekammerater i vuggestue/børnehave, hvor du kan tage en snak med nogle af forældrene?

Anmeld

12. oktober 2013

FrkZier

Little Miss skriver:

De folk vi kender med børn ser vi ikke særlig tit grundet afstand, og det er svært at finde nogen med børn i nærheden som har tid til at tage på legevisit eller få besøg.

Synes min søn mangler den der gode kammerat han kan ses med og have oplevelser sammen med.

vi er en gruppe på 10stykker der mødes en gang om ugen, vi kender hinanden fra en terminsgruppe fra facebook så vi har alle babyer fra Maj

så mødes jeg også med en flot tøser herinde fra ca. en gang om måneden, der også alle har babyer fra Maj

Anmeld

12. oktober 2013

Aabye

Little Miss skriver:

i legestuen har jeg kun mødt få mødre med børn og det er små børn under 1 år, som ikke rigtig kan lege endnu.

Jeg synes ikke din dreng er for lille til at gå til sport... 

Vi går til gymnastik med vores på 2... Og her i byen har vi gymnastik hold fra 1-2 år... 2-3 år... 4-5 år osv... Alt foregår på børnenes præmisser, og vi hygger os utrolig meget når vi er afsted.. 

Anmeld

12. oktober 2013

DianaRJS

Little Miss skriver:

her har vi heller ikke så meget med venner og veninders børn at gøre grundet at jeg fik mine meget tidligt og de andre først har fået børn nu her, og derfor også er meget yngre.... udover det er jeg flyttet pga uddannelse, så der er også meget afstand imellem os....

så her er det børn fra børnehaven, naboer, og gymnastik/fodbold

Anmeld

12. oktober 2013

Benjamins'mor

Min søns faste legekammerat er Lucas<3 (en bruger herinde) dreng Lucas.

Vi lærte hinanden at kende før jeg kom på baby, da hendes daværende kæreste, hendes søns far og min kæreste var/er kammerater.

Anmeld

12. oktober 2013

Benjamins'mor

Little Miss skriver:

Som 2 årig er man da ikke for lille til sport.

Min søn er 2 år og 9 mdr og går til forældre/barn gymnastik med sin farfar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.