Har bare sådan brug for at tale med andre mødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.517 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. oktober 2013

Puttemor_30

Hej alle !

Jeg er nybagt mor med en datter på 3,5 mrd. Er uheldigvis ikke med i en mødre gruppe. Og savner snak med andre mødre, skriv endelig det kunne være så godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

AnthonsMor

Puttemor_30 skriver:

Hej alle !

Jeg er nybagt mor med en datter på 3,5 mrd. Er uheldigvis ikke med i en mødre gruppe. Og savner snak med andre mødre, skriv endelig det kunne være så godt!

Du må da gerne skrive til mig hvis du har lyst

Anmeld

11. oktober 2013

Trekløver(:

Du må også gerne skrive til mig, hvis du får lyst Hat en datter på snart 3 måneder. 

Anmeld

11. oktober 2013

Mettefpigen

Du må gerne skrive til mig :-)

Anmeld

11. oktober 2013

Puttemor_30

M_V skriver:

Du må også gerne skrive til mig, hvis du får lyst Hat en datter på snart 3 måneder. 

Hej m_V  Ja det er ikke så fedt ikke at være med i en mødre gruppe. Men jeg kom for sent igang med det i min egen kommune, pga komplikationer og da syntes min sundhedsplejerske de andre var for langt henne og var for mange. Så øv øv....  men dejligt man kan skrive med nogen her! Nå jeg må nok heller komme i seng. Skriver lige noget mere en af de andre dage. Vh puttemor

Anmeld

11. oktober 2013

Trekløver(:

Puttemor_30 skriver:

Hej m_V  Ja det er ikke så fedt ikke at være med i en mødre gruppe. Men jeg kom for sent igang med det i min egen kommune, pga komplikationer og da syntes min sundhedsplejerske de andre var for langt henne og var for mange. Så øv øv....  men dejligt man kan skrive med nogen her! Nå jeg må nok heller komme i seng. Skriver lige noget mere en af de andre dage. Vh puttemor

Øv hvor trist du ikke nåede at være med i en mødregruppe, det er rigtig dejligt at snakke med nogle andre nybagte mødre med børn på samme alder som ens egen/egne. Jeg er ikke startet i mødregruppe endnu, men skal om 14 dage. 

Du kan bare skrive. 

Anmeld

11. oktober 2013

Puttemor_30

Mettefpigen skriver:

Du må gerne skrive til mig :-)

Ja tak mettefpigen svarer også dig men søvnen trænger sig på som du  jo sikkert ved!!! Vh puttemor30

Anmeld

11. oktober 2013

Puttemor_30

AnthonsMor skriver:

Du må da gerne skrive til mig hvis du har lyst

Tak det er rigtigt dejligt at høre .det  vil jeg da benytte mig af, der opstår jo mange spørgsmål, og situationer jeg gerne vil dele med nogen. Og du har jo lidt længere tids erfaring. Er det dit første barn ? Vh puttemor30

Anmeld

11. oktober 2013

AnthonsMor

Puttemor_30 skriver:

Tak det er rigtigt dejligt at høre .det  vil jeg da benytte mig af, der opstår jo mange spørgsmål, og situationer jeg gerne vil dele med nogen. Og du har jo lidt længere tids erfaring. Er det dit første barn ? Vh puttemor30

Ja, Anthon er mit første barn, han er snart 7 måneder gammel

Og jeg kender udemærket til det med spørgsmål og frustrationer osv., når man er nybagt mor!

Anmeld

10. april 2014

Anja P.

Puttemor_30 skriver:

Hej alle !

Hejsa

Der blev heller ikke oprettet en mødregruppe i min by - savner det også lidt.

Jeg fik i december 2013 tvillinger så de er godt og vel også 3 1/2 måned gamle nu.

Jeg er interesseret i at snakke sammen, så skriv endelig til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.