til første gangs gravide hvornår mærkede i liv føste gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Jeg mærkede bobler omkring uge 15. Og små Puf lidt efter. Jm mærkede ham sparke udenpå i uge 17
- hun blev helt forskrækket :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Anonym101

anna111 skriver:

jeg er 13+5 idag og glæder mig bare til at mærke baby
Men hvornår mærkede i den lille føste gang?
Og vis i kan forklare det hvordan mærkes det så ?

Jeg er førstegangs og mærkede Victoria's første spark 17+2, der gik en uge og siden 18+1 har jeg mærket hende rulle rundt og sparke hver dag, i gennemsnit 16-17 gange. 

Det første spark føltes som et prik med en finger der gik lidt for hurtigt eller en nerve der sad fast men ikke hvor den bliver ved med at spjætte 

Da jeg nåede 18+1 mærkede jeg hende igen igen, denne gang lidt mere sikker i sine spark og pludselig blev hendes spark til en sikker kilden/nussen på inderskindet af maven. Når hun ruller føles det som om der er noget der rykker rundt "om-møblere" derinde. 

Siden 19+0 har man kunne se hende uden på 

Anmeld

11. oktober 2013

Elgaard73

Jeg mærkede bobler en enkelt lille gang om NF scanningen. Jeg anede ikke at det var baby, men det mente hende der scannede mig. Hen omkring uge 15-16 stykker, mærkede jeg lidt til de der små strejf (nogle beskriver det som en lille fisk der slår med halen og strejfer dig indeni), men jeg var ikke 100 % overbevidst om at det var baby. Først 18+3 var jeg ikke i tvivl. 

Anmeld

11. oktober 2013

Benjamins'mor

20/21+ da jeg ventede min søn.

Anmeld

11. oktober 2013

Signe-bine

Jeg mærkede bobler i uge 14, og spark fra uge 18 og derefter dagligt, selvom min moderkage ligger foran og jeg vejer lidt for meget 

Anmeld

11. oktober 2013

...,

Jeg mærkede ham første gang 16+5 det var et par enkelte små blide spark.. Jeg har mærket ham hver dag siden, efter uge 18 har han været mega aktiv mange gange om dagen

Jeg synes i starten det var en lidt mærkelig fornemmelse, især når jeg ku mærke hvordan han rykkede rundt inde i maven nu er det bare fantastisk, elsker at mærke liv ! er 20+6 i dag og er spændt på om han fortsætter med at være lige så aktiv i takt med at han vokser, så blir der i hvertfald fest inde i maven min

Anmeld

11. oktober 2013

CroQuis

Bobler uge 14-15

Smølfespark første gang uge 16+0 og hver dag lige siden

Anmeld

11. oktober 2013

Kamulla

Mærkede bobler 16+

Anmeld

11. oktober 2013

Clisolka

anna111 skriver:

jeg er 13+5 idag og glæder mig bare til at mærke baby
Men hvornår mærkede i den lille føste gang?
Og vis i kan forklare det hvordan mærkes det så ?

Jeg var 17+4 da jeg mærkede liv med Bella. Jeg mærkede aldrig de berømte bobler, men spark 

Anmeld

12. oktober 2013

Mie89

Jeg er 14+2 i dag, og tror måske jeg mærkede de berømte bobler for første gang i eftermiddags, men er slet ikke sikker på om det var baby, eller bare lidt rumlen i den nederste del af maven - men de blev i hvert fald lidt fremprovokeret når jeg trykkede blidt ind mod in livmoder 

Så glæder mig bare til at se om det fortsætter over de næste par dage! Jeg ved ikke hvor min moderkage ligger og jeg er også en smule overvægtig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.