Første dag uden middagsluren!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

lonemus

Den klarede Stefanie i går - helt til UG

Hun sover normalt et par timer til middag, men igår skulle hun ikke, for vi skulle i BonBon-land, når de begge vågnede. Lillebror sov fint 2 timer, men Stefanie lå bare i sengen og legede og kunne altså ikke sove.
SHIT tænkte jeg, for hun har aldrig klaret en dag uden middagsluren.....nå, men vi måtte jo prøve, ellers måtte hun hvile sig lidt i klapvognen.
Men det blev slet ikke nødvendigt, for hun løb bare rundt og hyggede sig. - Både min mand og jeg var meget overrasket. Hun var på intet tidspunkt sur, tværtimod var hun fuld af energi

Så hun var vågen fra kl 6, og kom i seng kl 20.....hun sov meget hurtigt og har sovet fint hele natten. Hun stod op igen kl 6, så hun har ikke sovet længere...så mon ikke hun gerne vil have sin middagslur i dag

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

st

Ja det begynder at nærme sig tiden hvor de små nok skal til at undvære middagssøvnen. Mads har dog stadig bug for sin, så jeg tror han fortsætter lidt endnu når han kommer i børnehaven.

Men godt at hun klarede dagen uden. Det kunne godt have været en lang dag i Bon Bonland ellers.

st

Anmeld

22. juli 2009

lonemus

st skriver:

Ja det begynder at nærme sig tiden hvor de små nok skal til at undvære middagssøvnen. Mads har dog stadig bug for sin, så jeg tror han fortsætter lidt endnu når han kommer i børnehaven.

Men godt at hun klarede dagen uden. Det kunne godt have været en lang dag i Bon Bonland ellers.

st

Jeg tror osse der sker en stor udvikling, når de starter i børnehaven i næste måned...for dem der ikke sover til middag, må jo som regel komme ud på legepladsen og lege Når først Stefanie finder ud af det, så tror jeg ikke hun gider sove mere

Lone

Anmeld

22. juli 2009

Lucky

Dejligt at hun klarede det så flot Jakob sover ikke til middag herhjemme længere. Af og til sover han ganske kort nede i vuggestuen, max 1½ time. Det passer helt fint, for han er nærmest umulig at få til at sove før 21.30 om aftenen hvis han har sovet til middag.

Anmeld

22. juli 2009

Munder

Det var da heldigt, at hun ikke blev pyldret i BonBon land.

Her kan Andrea absolut ikke undvære middagsluren. Hun sover snildt 4 timer hvis hun får lov (vi vækker hende dog oftest efter 2½ time)

Anmeld

22. juli 2009

lonemus

Dorte W. skriver:

Det var da heldigt, at hun ikke blev pyldret i BonBon land.

Her kan Andrea absolut ikke undvære middagsluren. Hun sover snildt 4 timer hvis hun får lov (vi vækker hende dog oftest efter 2½ time)

4 timer??? - det var søreme lang tid...er hun så til at få i seng om aftenen???

Anmeld

22. juli 2009

Munder

lonemus skriver:

4 timer??? - det var søreme lang tid...er hun så til at få i seng om aftenen???

Ja, det har vi ikke problemer med. Hun er et rigtig soveøre. Hun bliver lagt omkring 19.30 og sover så igennem til kl. 06.30 ca.

Vi lader hende dog sjældent sove middagslur så længe. max de der 2½ time.

Anmeld

22. juli 2009

lonemus

Dorte W. skriver:

Ja, det har vi ikke problemer med. Hun er et rigtig soveøre. Hun bliver lagt omkring 19.30 og sover så igennem til kl. 06.30 ca.

Vi lader hende dog sjældent sove middagslur så længe. max de der 2½ time.

Hold da op, ja hun kan sove længe så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.