Hurtig hjælp kan jeg det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
5 svar
3 synes godt om
11. oktober 2013

Pigent

Hej

Jeg har permenemte krøller og fik det lavet i starten af juli. De skal snart laves igen. Jeg fik lavet lysesteiber nogle måneder inden jeg fik lavet permenemte krøller og nu er jeg helt mørk i hovede bunden. Jeg overvejer at farve hele håret. 

Kan jeg farve mit hår også stadig have lidt krøller? Hvilken farve kan jeg farve det og med hvilke mærke/type hårfarve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

lycly

Det anbefales ikke at farve hår der er permanentet fordi det er svært at forudsige resultatet Så jeg ville ikke turde gøre det

Anmeld

11. oktober 2013

Pigent

LuLy skriver:

Det anbefales ikke at farve hår der er permanentet fordi det er svært at forudsige resultatet Så jeg ville ikke turde gøre det

Okay jeg overvejer at farve med sådan en farve der holder kort tid til at start med Også en farve som er tæt på min naturlige farve

Anmeld

11. oktober 2013

lycly

Barnepigen skriver:

Okay jeg overvejer at farve med sådan en farve der holder kort tid til at start med Også en farve som er tæt på min naturlige farve

Ja HVIs du skal farve det, så brug en toningsfarve Og ikke en afblegning heller

Anmeld

11. oktober 2013

...,

Hmm jeg ville vælge en permanent farve og først farve det efter at det er blevet permanentet..
En permanentning er ret hårdt for håret og vil helt sikkert fjerne noget af den farve du har kommet i..
Ville farve med en permanent farve så dit hår ikke skal farves igen og igen som det jo ska med en toning (hvilket heller ikke vil holde længe pga dine lyse reflekser) prøv at skåne dit hår med så lidt kemi som muligt..

Anmeld

16. oktober 2013

Pigent

Jeg tog chancen farvede det lyst og krøllerne er der stadig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.