Svedlugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Da min datter på 9 år kom hjem fra gymnastik i går bemærkede jeg at hun lugtede af sved. Altså sådan af armsved, ligesom voksne kan gøre.

Er det normalt når man kun er 9 år, eller er hun ved at komme i puberteten allerede? Har ikke bemærket det før nemlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Monski

Frederikke80 skriver:

Da min datter på 9 år kom hjem fra gymnastik i går bemærkede jeg at hun lugtede af sved. Altså sådan af armsved, ligesom voksne kan gøre.

Er det normalt når man kun er 9 år, eller er hun ved at komme i puberteten allerede? Har ikke bemærket det før nemlig.

Jeg er ret overbevist om at jeg også godt kunne lugte af sved da jeg var 9 år, puberteten var jeg ikke i men jeg voksede til gengæld 18 cm på 18 måneder og var 172 høj som tiårig
- måske det kan have noget med det at høre?

Anmeld

11. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Frederikke80 skriver:

Jeg har ikke oplevet det med min 9 årlige datter endnu. Men vi var til skolefest igår og hold da op ! Der var mange der havde udviklet bryster osv osv. Min datter ligner lidt mig selv da jeg var lille. Altid den der sidst fik bryster og den korteste i klassen : ) så regner også med at min datter bliver ligesom mig selv, sent udviklet.

Anmeld

11. oktober 2013

Frederikke80

Monski skriver:

Jeg er ret overbevist om at jeg også godt kunne lugte af sved da jeg var 9 år, puberteten var jeg ikke i men jeg voksede til gengæld 18 cm på 18 måneder og var 172 høj som tiårig
- måske det kan have noget med det at høre?

Der er heller ikke andre tegn på hun skulle være i puberteten.

Men hun er en høj pige, så det kan da godt være det har noget med det at gøre.

Tak for svar

Anmeld

11. oktober 2013

Frederikke80

Aisha skriver:

Jeg har ikke oplevet det med min 9 årlige datter endnu. Men vi var til skolefest igår og hold da op ! Der var mange der havde udviklet bryster osv osv. Min datter ligner lidt mig selv da jeg var lille. Altid den der sidst fik bryster og den korteste i klassen : ) så regner også med at min datter bliver ligesom mig selv, sent udviklet.

Min datter har ikke andre tegn på hun skulle være ved at komme i puberteten. Men jeg var selv meget tidligt ude, også derfor jeg tænker at det samme kunne være tilfældet med hende.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.