Kan i se hvad jeg ser ? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
12 svar
3 synes godt om
11. oktober 2013

Anonym trådstarter

min situation er sådan at jeg har hormonspiral, men var ved lægen i onsdags hvor de var usikre på om jeg var gravid fordi de havde lidt forskellige svar så skal tilbage igen på onsdag.

men har selv taget en her til morgen, og ser i det samme som jeg ?

P.S. ved godt billedet vender forkert, men den vil ikke helt som jeg vil.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Mie89

Anonym skriver:

min situation er sådan at jeg har hormonspiral, men var ved lægen i onsdags hvor de var usikre på om jeg var gravid fordi de havde lidt forskellige svar så skal tilbage igen på onsdag.

Hvis du ser en streg nr. to - så ser vi i hvert fald det samme!  Kæmpe stort tillykke! 

Anmeld

11. oktober 2013

lille-fisen

Jep! Stort TILLYKKE! 

Anmeld

11. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Ihhhhh 2 fine streger 

Anmeld

11. oktober 2013

Anonym trådstarter

Aprilbaby_2014 <3 skriver:

Hvis du ser en streg nr. to - så ser vi i hvert fald det samme!  Kæmpe stort tillykke! 

Håber ikke jeg støder nogle, men Ja ville ønske at det virkelig var ønskebarnet for mig, men det er det desværre ikke.

Hvis det virkelig viser sig at jeg er gravid, så er faderen og jeg ikke sammen mere. vi stoppede kontakten helt for 14 dage siden hvor jeg gik fra ham for et par mdr. siden. Vi kan ikke snakke sammen og ønsker ikke kontakten med ham hverken et samarbejde med et barn eller noget andet.

Min situation er desværre hellere ikke den til et lille barn som enlig mor nu. Er frygtelig ked af hvis den virkelig er positiv, for har min hormonspiral.

Men lad os se hvad der sker ved lægen på onsdag. Det kan være falsk alarm, men det tror jeg nu ikke, har aldrig fået en test på denne måde med 2 streger.

Knus en der er lidt forvirret

Anmeld

11. oktober 2013

lineog4

Anonym skriver:

Håber ikke jeg støder nogle, men Ja ville ønske at det virkelig var ønskebarnet for mig, men det er det desværre ikke.

Hvis det virkelig viser sig at jeg er gravid, så er faderen og jeg ikke sammen mere. vi stoppede kontakten helt for 14 dage siden hvor jeg gik fra ham for et par mdr. siden. Vi kan ikke snakke sammen og ønsker ikke kontakten med ham hverken et samarbejde med et barn eller noget andet.

Min situation er desværre hellere ikke den til et lille barn som enlig mor nu. Er frygtelig ked af hvis den virkelig er positiv, for har min hormonspiral.

Men lad os se hvad der sker ved lægen på onsdag. Det kan være falsk alarm, men det tror jeg nu ikke, har aldrig fået en test på denne måde med 2 streger.

Knus en der er lidt forvirret

Jeg ser desværre en streg nummer 2 - du støder ikke mig for jeg ville selv være helt nede i kulkælderen hvis jeg som dig pludselig stod gravid trods min hormonspiral.

Bare nysgerrig og fordi jeg selv har spiral, hvordan din du mistanke om du var gravid?

Anmeld

11. oktober 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg ser desværre en streg nummer 2 - du støder ikke mig for jeg ville selv være helt nede i kulkælderen hvis jeg som dig pludselig stod gravid trods min hormonspiral.

Bare nysgerrig og fordi jeg selv har spiral, hvordan din du mistanke om du var gravid?

Jeg skulle ned og testet for blærebetændelse og så tænkte jeg at nu når jeg alligevel skulle tjekkes så kunne jeg få en graviditetstest også, sådan jeg var sikker på at der ikke var noget nu når jeg ikke var sammen med min eks kæreste mere.

Men det stik modsatte viste sig. Så må se hvad der sker de næste par dage. Jeg ønsker mig ikke noget barn nu.

Jeg ønsker mig en som vil mig og barn sammen med mig og at faren og jeg er sammen.

Anmeld

11. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg ser en flot skyggestreg, jeg kan ikke se farve i, så tænker, at du skal afvente, om der sker en udvikling i teststregen.

Anmeld

11. oktober 2013

esioul

Rockertand skriver:

Jeg ser en flot skyggestreg, jeg kan ikke se farve i, så tænker, at du skal afvente, om der sker en udvikling i teststregen.

jeg synes heller ik der er farve i den.

Har kigget og kigget

Anmeld

11. oktober 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

jeg ser nemlig også en skyggestreg, så jeg venter og ser .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.