1 lægeundersøgelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej de damer.

Jeg er i følge adskillige teste gravid

Jeg oprettede en anonym tråd forleden angående at jeg var gravid mdn ikke vidste hvor langt jeg var henne. Testede positivt 9 oktober.

Det ved jeg stadig ikke, men har tjekket mine smser til min mand og kan se jeg har bedt ham købe bind til mig d.10 august.

Jeg tror ikke jeg har haft menstruation siden, mrn er af en eller andem grund lidt i tvivl.. mon jeg hag haft menstruation i september.. Mellem mine blødninger går der oftes mere end 30 dage.

Jeh ringede til lægen og de vil se mig på tirsdag d
15 okt.

Hvad tror i han vil gøre / tjekke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej de damer.

Jeg oprettede en anonym tråd forleden angående at jeg var gravid mdn ikke vidste hvor langt jeg var henne. Testede positivt 9 oktober.

Det ved jeg stadig ikke, men har tjekket mine smser til min mand og kan se jeg har bedt ham købe bind til mig d.10 august.

Jeg tror ikke jeg har haft menstruation siden, mrn er af en eller andem grund lidt i tvivl.. mon jeg hag haft menstruation i september.. Mellem mine blødninger går der oftes mere end 30 dage.

15 okt.

Han vil bare give dig nogle hæfter/brochurer om graviditet, og så vil han sandsynligvis henvise dig til en terminsskanning, da der er stor usikkerhed omkring din termin, og der derfor ikke kan bookes nakkefoldsskanning og doubletest (hvis du da ønsker disse).

Gør du ham det klart, at du ikke aner, hvornår sidste mens-dag var, så får du temmeligt sikkert en terminsskanning, tror jeg altså...

Men husk på, - det kan være, at du bare har glemt sidste mens, og derfor er du måske kun ganske kort henne. Og da vil en termins-skanning vise dig meget, meget lidt, og det kan gøre dig ængstelig og måske få dig til at tvivle på, om du overhovedet er gravid. Så hvis du vælger en skanning til, så vent måske lige en uge med at få den foretaget, så vil du sandsynligvis kunne se hjerteblink uanset, om din mens var i sep eller aug.

Go' fornøjelse.

Anmeld

11. oktober 2013

Bettina90

Anonym skriver:

Hej de damer.

15 okt.

Da jeg blev gravid havde jeg ingen ide om hvor langt jeg var henne. Får menstruation meget sjældent.

Så kom til lægen og de bekræftede bare at jeg var gravid, og da der var så stor usikkerhed om hvor langt henne jeg var, så blev jeg sendt til en terminsscanning :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.