Forvirret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.399 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

ønskebørn74

Vi har lige gennemgået nye undersøgelser, da de er blevet i tvivl om diagnosen på hvad årsagen til vor barnløshed er...

Har i nogensinde hørt om at de kan tage fejl...El. at kroppen kan ændre sig så meget....?

Det skal siges vi har været i behandling on and of i mange år.

Er helt rundt på gulvet over den melding.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Bastian

Hvad har de tidligere sagt årsagen er? Og hvad mener de den er nu?

Anmeld

22. juli 2009

ønskebørn74

Jeg fik at vide sidst vi var i behandling at jeg af uforklarlige årsager ikke får ægløsning... Ingen pco... Nu mener de jeg har det... Kan det ændre sig???

evt. af al den medicin jeg har fået...

Anmeld

22. juli 2009

ønskebørn74

Bastian skriver:

Sikke to dejlige unger du har!!!!
Hvor gamle er de?

Anmeld

22. juli 2009

Bastian

Jeg tror ikke på, at man sådan lige fået pco, men måske har de haft svært ved at konstatere det før? Prøv evt. at skrive til professor Svend Lindenberg, som er en af de førende inden for både fertilitetsbehandling og pco på hans hjemmeside: www.lindenberg.dk.

Tak for de søde ord om mine børn. Min søn bliver 6 til september og min datter er 3 1/2. William er kommet til ved hjælp af ivf, og den graviditet kæmpede vi for i mange år.

Anmeld

22. juli 2009

ønskebørn74

Bastian skriver:

Jeg tror ikke på, at man sådan lige fået pco, men måske har de haft svært ved at konstatere det før? Prøv evt. at skrive til professor Svend Lindenberg, som er en af de førende inden for både fertilitetsbehandling og pco på hans hjemmeside: www.lindenberg.dk.

Tak for de søde ord om mine børn. Min søn bliver 6 til september og min datter er 3 1/2. William er kommet til ved hjælp af ivf, og den graviditet kæmpede vi for i mange år.

1000 tak for dit svar... Det vil jeg da prøve... Synes der er lang tid til August for at få fornuftige svar...

Hvor mange forsøg  var i igennem inden det lykkedes?

Anmeld

22. juli 2009

Bastian

ønskebarn74 skriver:

1000 tak for dit svar... Det vil jeg da prøve... Synes der er lang tid til August for at få fornuftige svar...

Hvor mange forsøg  var i igennem inden det lykkedes?

Svend svarer dagligt på sin brevkasse, så du kan få et hurtigt svar der. Fantastisk at der er en læge, som hver eneste dag tager sig tid til at besvare små og store spørgsmål om infertilitet og behandling.

Vi var igennem hormonstimulering, derefter 5 x insemination, 2 x IVM (IVF uden hormoner) og 1 x IVF. En lang proces, men ventetiden værd.

Anmeld

22. juli 2009

ønskebørn74

Bastian skriver:

Svend svarer dagligt på sin brevkasse, så du kan få et hurtigt svar der. Fantastisk at der er en læge, som hver eneste dag tager sig tid til at besvare små og store spørgsmål om infertilitet og behandling.

Vi var igennem hormonstimulering, derefter 5 x insemination, 2 x IVM (IVF uden hormoner) og 1 x IVF. En lang proces, men ventetiden værd.

Hvor meget af det, har i måttet betale selv??

Anmeld

22. juli 2009

Bastian

ønskebarn74 skriver:

Hvor meget af det, har i måttet betale selv??

Intet. IVM var et forsøg, eller rettere ER (det kører stadig), under Herlev Sygehus. IVF fik vi foretaget af det samme personale, som kørte forsøget. Da vi skulle have nummer to, skulle vi selv betale. Vi var endda til samtale på Lindenbergs privatklinik og aftalte at jeg startede ved næste cyklus. Men var sørme gravid så jeg slap for behandling anden gang...

Anmeld

22. juli 2009

ønskebørn74

Bastian skriver:

Intet. IVM var et forsøg, eller rettere ER (det kører stadig), under Herlev Sygehus. IVF fik vi foretaget af det samme personale, som kørte forsøget. Da vi skulle have nummer to, skulle vi selv betale. Vi var endda til samtale på Lindenbergs privatklinik og aftalte at jeg startede ved næste cyklus. Men var sørme gravid så jeg slap for behandling anden gang...

På Fyn kan man få 3 forsøg med insimination og 3 IVF forsøg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.