syntes jeg er en smule dårlig til morges men tænker det bare var fordi jeg var sulten så jeg spiser 2 stykker rastede brød og drak et halvt glas mælk bag efter skulle jeg lige en tur forbi lægen og tjekkes for blærebetændelse da vi venter på svar og står og snakker bliver jeg pluselig dårlig føler lidt jeg skal kaste op men prøver på at endnurere det og det hjælper lidt men så bliver jeg ekstram svimmel og må tage fat i en stol der går en klap ned for mine øre så jeg næsten ikke kan høre noget og så sætter sygeplejsken mig ned i stolen og så kommer der en hylelyd i begge mine øre det var sindsygt ubehaligt.. Tror jeg var besvimet vis jeg var blivet ståene.
Efterføglene skulle jeg ud at handle med min mor og der måtte hun holde ind hvor jeg kastede voldsomt op.
Da vi når til butikken må jeg ind og kaste voldsomt op igen

Så nu sidder jeg hjemme i min sofa og har det ekstramt dårligt jeg er sulten men tør ikke spise andet ind det æble jeg lige har spist

Jeg er 13+5 idag og spiser både gravitermin og jern tilskud er der andre der har oplevet det samme?
Anmeld