Hvornår kom de på deres værelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
10 svar
1 synes godt om
11. oktober 2013

Prinsessen86

Min datter på 5 måneder sover stadig i vores soveværelse i hendes egen seng, og hun vækker mig 100 gange hver nat, bare hun siger en lille lyd eller hoster så vågner jeg...

Hun vågner så forskelligt om natten og skal have mælk alt fra 1, 2 og 5 gange om natten :/

Jeg tænkte på og flytte hende på hendes eget værelse i aften, ved siden af vores soveværelse, synes i det er for tidligt????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

modesty

Min datter på 5 måneder sover stadig i vores soveværelse i hendes egen seng, og hun vækker mig 100 gange hver nat, bare hun siger en lille lyd eller hoster så vågner jeg...

Hun vågner så forskelligt om natten og skal have mælk alt fra 1, 2 og 5 gange om natten :/

Jeg tænkte på og flytte hende på hendes eget værelse i aften, ved siden af vores soveværelse, synes i det er for tidligt????

Jeg synes at 5 mdr. er okay. Det er også vigtigt at du har overskud til at være der for hende om dagen. Så prøv det og se hvordan det går. Hvis hun reagerer negativt, ville jeg nok tage hende ind til jer igen - men det kommer sikkert til at gå fint.

Anmeld

11. oktober 2013

Prinsessen86

Ja nemlig, jeg mangler min søvn nu )

Tror vi prøver i aften

Anmeld

11. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Prinsessen86 skriver:

Jeg synes det er fint. Lukas blev rykket da han var 3 måneder. Det tog han helt fint

Anmeld

11. oktober 2013

Prinsessen86

Tror det blir meget bedre...
Sov de bedre da de kom på eget værelse så? og i fik vel en bedre søvn?

Anmeld

11. oktober 2013

Moma

Det lyder til, at hun skal flyttes nu. Det kan du sagtens gøre.

Vores børn kom begge på eget værelse, da de var 7 mdr.

Anmeld

11. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Prinsessen86 skriver:

Tror det blir meget bedre...
Sov de bedre da de kom på eget værelse så? og i fik vel en bedre søvn?

Han sov bedre, vi sov bedre og vi kunne putte og sådan
Kunne vi ikke før da sengen larmer, så vi lagde os ned præcis samtidig også lå man bare der og kunne dårlig rykke rundt uden at larme. Så det var dejligt for os alle

Anmeld

11. oktober 2013

Hullabullabulla

Prinsessen86 skriver:

Jeg ville gøre det, vi flyttede vores søn da han var 4 måneder , han sov dog allerede igennem fra han var 3 måneder, men jeg sov ret elendigt hvis han bare sagde en lille lyd så vågnede jeg ..

Anmeld

11. oktober 2013

Prinsessen86

Maria og Lukas;
haha, dum seng hva ;D

Hun bliver flyttet på sit værelse i aften, så må jeg se hvordan natten går - Jeg trænger virklig til søvn, uden at blive vækket 2-3 gange hver time... Hendes far sover så tungt, at han ikke kan høre hende, så det er kun mig som kan passe hende, og 5 måneder uden mere en 2 timers søvn af gange, det blir man altså lidt skør af, og negativ :/ så nu håber jeg det hele blir godt :O)

Anmeld

11. oktober 2013

Frk.S

Freja var lige blevet 6 mdr. da vi flyttede hende på eget værelse (som ligger i forbindelse med vores soveværelse). 

Jeg havde lidt svært ved at tage skridtet, for det var jo rart at have hende helt tæt på.
MEN det var så godt for mig - jeg sov så meget bedre derefter. Selvom Freja altid har sovet rigtig godt, så larmede hun en del i søvne, og der skulle ingenting til før jeg vågnede af det (selvom hun ikke var vågen). Var hun så pludselig helt stille, reagerede jeg jo også på det. 

Bare det at hun lige kom ind ved siden af, så jeg ikke kunne høre hvert eneste lille grynt, var så godt for min nattesøvn. Og Freja reagerede ikke på det overhovedet. 

Så, for at sige det kort: GØR DET!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.