Igangsættelses spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. oktober 2013

Anonym trådstarter

Når ens jordemoder har haft en til tjek på fg (hun var inde på fg) og hun får lægerne til næste morgen at tage op på konference om man skal sættes igang "før tid" men alligevel over termin.
Hvor stor chance er der så for de siger ja?
Er 2 cm åben og lidt livmoderhals tilbage, og hun kunne røre babys hoved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Når ens jordemoder har haft en til tjek på fg (hun var inde på fg) og hun får lægerne til næste morgen at tage op på konference om man skal sættes igang "før tid" men alligevel over termin.

Nu var min situation godt nok noget anderledes da jeg havde ssf så det var bare et sprørgsmål om hvor lang tid de kunne holde baby derinde

Hvis der hverken er "fare" for dig eller baby tror jeg ikke de sætter igang.. Kroppen har bedst af naturens gang, og en igangsættelse kan være en lang og hård process for kroppen. (Kan være - jeg havde det nemt trods igangsættelse 23 dage før termin)

Må jeg spørge om hvorfor du stiller spørgsmålet? Er det fordi du gerne vil sættes igang, eller er det det omvendte ?

Anmeld

10. oktober 2013

L&V

Anonym skriver:

Kommer nok an på begrundelsen og om der er tid

Anmeld

10. oktober 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Nu var min situation godt nok noget anderledes da jeg havde ssf så det var bare et sprørgsmål om hvor lang tid de kunne holde baby derinde

Hvis der hverken er "fare" for dig eller baby tror jeg ikke de sætter igang.. Kroppen har bedst af naturens gang, og en igangsættelse kan være en lang og hård process for kroppen. (Kan være - jeg havde det nemt trods igangsættelse 23 dage før termin)

Må jeg spørge om hvorfor du stiller spørgsmålet? Er det fordi du gerne vil sættes igang, eller er det det omvendte ?

De tager det op på konference imorgen. Er gået over termin, men ikke til den normale "grænse".

Har en del komplikationer der gør jeg ikke får søvn og er til tjek HVER dag næsten.
Risikere hvis jeg går tiden at jeg ikke kan "magte" fødslen, altså at min krop er for udmattet til at føde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.